Ey mensen :)

Mijn computer is zowat dood en nu wil ik dus een nieuwe gaan kopen, mijn budget ligt rond de €700 evt €750.
Als iemand ergens een mooie ziet of er eentje kent kan die het dan melden :)
Want ik vind dat altijd zo moeilijk xD
Oja de computer moet minstens 2 duo zijn :)

Groetjes Paul(tjuh xD)
Core 2 Duo is aardig prijzig mits je geen goede videokaart neemt.

Even snel uit mijn hoofd:

Core 2 duo E6300
Moederbordje
1Gb ddr4000
320gb SATA2

En je zit al aan de 700 euro, wil je nog een videokaart erbij ben je nogeens 300 kwijt..

*Dit is even zo uit mn hoofd, dus het kan misschien 600 euro zijn..
Video kaart hoeft niet xD
wil je dan een on board video?
beter, dus, wat voor doeleinden? Gamen? Alleen scripten? Photoshop?

Maar een mac is altijd het beste ;-)
Mac Mini: vanaf 619 euro incl. verzendkosten.

Edit: Op een Mac (mini) kun je zowel OSX (standaard) als Windows XP als Linux draaien. Het besturingssysteem zal dus geen enkele beperking zijn.
Mac is de grootste crap ooit, mensen die er niet tegen kunnen dat ik dit zeg moeten niet reageren want het is zo. Niet iedereen vind alles goed. En Mac vind ik zelf (persoonlijk) crap. Maar in tegenstelling tot Apple's vind ik het wel betere bakken (Apple heeft alleen maar duure poep die er niet mooi uitziet en voor mij heel onhandig werkt).

Maar idd zul je dan een onboard moeten nemen, nu is mijn vraag:

Als jij alleen een onboard videokaart nodig hebt, waar in de naam van god heb jij dan een Core 2 Duo voor nodig?

Als jij een crappy videokaart hebt zal die Core 2 Duo geen effectief gebruik kunnen maken van alle hardware omdat de videokaart toch weinig in zich heeft. Dus je kan dan nogsteeds sloom beeld hebben "lag".
Heb al video kaart xD
@Chef: Kun je jouw uitspraken ook met feiten onderbouwen? Dit lijkt meer op een flame.

Verder weet ik niet wat het verschil is tussen een Apple en een Mac. Maar dat zegt misschien meer over mijn kennis... Maar leg het eens uit, daar steek ik vast nog wat van op!

En over prijzen gesproken, probeer eens een vergelijkbare Dell (= goedkoop) samen te stellen. Dat gaat nog tegenvallen kan ik je vertellen.
Wat is het preciese verschil tussen een mac mini en een iMac? Dat er geen "Beeld" bij zit?
@Frank, dell moet je ook niet als voorbeeld nemen, hun zijn wel erg duur.

Maar het verschil tussen een Apple en een Mac is erg klein, maar ik vind apple gewoon bout (en ja, ik moet er dagelijks mee werken dus ik weet waarover ik praat) Mac is ivt Apple wel beter, maar toch gaat mijn voorkeur dan toch naar een Windows bak. Maar dat is weer ieder zijn smaak, ik bedoel alleen dat veel mensen wel zeggen dat M$ zo slecht is, maar Apple is ook weer zo duur (zelfbouw is in de meeste gevallen het beste)

@Niek, mini mac is zo'n heel klein vierkant blokje met rond hoeken (of hoe je het ook uitlegt) dus ideaal voor op plaatsen waar weinig ruimte beschikbaar is. Maarja, als er in zo'n klein ding iets kapot gaat koop je niet "even een nieuwe videokaart".

Reageren