Ik ben al tijd bezig met webdesign en met php..
Ik wil nu proberen een spel te maken( zoiets al www.travian.nl of www.ogame.nl ).
Maar nu probeer ik een plan te maken maar loop bij het belangrijkste punt meteen dood :S. Namelijk: In wat voor thema ga ik het spel doen? Ik kan niks bedenken:S...
Iemand misschien een idee voor een thema??????????
Zoals al vaker is gezegt, zijn er al heel veel goede online games.. je moet echt met een leuk/uniek concept komen, en genoeg tijd hebben om het continue te kunnen blijven uitbreiden/verbeteren. Als je een leuk concept hebt kan ik je garanderen dat 1000den anderen er met jou idee van door gaan en hetzelfde gaan aanbieden op een andere site, dus als je niet door blijft ontwikkelen ben je in no-time je bezoekers weer kwijt.. je moet de 'concurentie' steeds een paar stappen voor blijven.. en heb je die tijd er wel voor over?
Een degelijk spel kost heel veel tijd om te bouwen, en nóg veeel meer tijd om te onderhouden.
Robert, jouw idee is echt geweldig! Als je daar nou een jaartje eerder mee was gekomen, had ik het kunnen gebruiken ;-) Ik heb nu Battle of the Sea in ontwikkeling. Misschien heb je daar nog wat aan, Vincent.
Als het teveel werk wordt, wil ik je af en toe ook wel hebben met wat stukken code.
Robert, jouw idee is echt geweldig! Als je daar nou een jaartje eerder mee was gekomen, had ik het kunnen gebruiken ;-) Ik heb nu Battle of the Sea in ontwikkeling. Misschien heb je daar nog wat aan, Vincent.
Als het teveel werk wordt, wil ik je af en toe ook wel hebben met wat stukken code.