Ik wil graag een (nieuwe) lay-out voor een profielensite. Maar, je raad t al, ik kan niks goed bedenken. Een wit scherm scherm met wat streepjes, veel verder kom ik helaas niet. Heb al wat profielsites bekeken, maar wil wel wat orgineels natuurlijk.
Dus verveel je je? Of heb je creativiteit te veel? Zou je dan een tekeningetje willen maken van een profielsite-layout die jij mooi vind? ;) (Hoeft maar 1 plaatje te zijn, een site ervan maken kan ik dan zelf wel :P)
Bvd!
P.s.: heb ook al gekeken op freelayouts.com e.d. maar niks moois of wat me een goed idee geeft.
@Frank: Hier is een klein begin van de site: http://allbe2gether.turmin.com maar ben er zeer ontevreden mee :( Maar kan je zien wat er zoal nu op het scherm staat. Daarbij komt straks nog top10 van leden enz. Dus er komt meer als dat er nou staat.
De huidige. Maar dat vind ik geen profielen layout. En heb ook al eens een layout check daarvoor gevraagt, en was niet erg positief.
Het plaatje is maar een beetje om een richting te krijgen. Misschien met wat kleur en vorm? Iemand een creatief idee?
Kvind inderdaad je oude layout nog mooier.
Als je wilt kan ik morgen wel even een layoutje voor je tekenen.
Zeg maar welke kleuren je er in wilt hebben.