Hey!

Ik wil graag een (nieuwe) lay-out voor een profielensite. Maar, je raad t al, ik kan niks goed bedenken. Een wit scherm scherm met wat streepjes, veel verder kom ik helaas niet. Heb al wat profielsites bekeken, maar wil wel wat orgineels natuurlijk.
Dus verveel je je? Of heb je creativiteit te veel? Zou je dan een tekeningetje willen maken van een profielsite-layout die jij mooi vind? ;) (Hoeft maar 1 plaatje te zijn, een site ervan maken kan ik dan zelf wel :P)

Bvd!

P.s.: heb ook al gekeken op freelayouts.com e.d. maar niks moois of wat me een goed idee geeft.
@Thomas, je berichtje klinkt meer als reclame :P Maar wel een mooie site. Vind rood niet mooi, maar dat is een mening. Misschien dat ik iets meer in die richting ga proberen. Bedankt.
@Dion, erg creatief, maar niet geschik als profielensite. Sorry maar erg bedankt dat je ook je steentje bij draagt.
@Harmen, Gaat dit alleen om 't design? Wel een beetje heel erg vrolijk :P
Ik ga een design maken in html/css met de nieuwe ideeen. Hopelijk kom ik er zo langszaam aan wel uit. Ik zal het jullie morgen of maandag wel laten zien als het dan af is.
ik ben het niet eens met het statement: jongeren houden van felle kleuren..

check www.iso50.com
de creatieve kunst die hij maakt, dat is (voor wat ik merk, en wat ik het meeste aan mensen van mijn leeftijd verkoop) populairder dan van die spelletjes layouts..

~huib

Reageren