Hey!

Ik wil graag een (nieuwe) lay-out voor een profielensite. Maar, je raad t al, ik kan niks goed bedenken. Een wit scherm scherm met wat streepjes, veel verder kom ik helaas niet. Heb al wat profielsites bekeken, maar wil wel wat orgineels natuurlijk.
Dus verveel je je? Of heb je creativiteit te veel? Zou je dan een tekeningetje willen maken van een profielsite-layout die jij mooi vind? ;) (Hoeft maar 1 plaatje te zijn, een site ervan maken kan ik dan zelf wel :P)

Bvd!

P.s.: heb ook al gekeken op freelayouts.com e.d. maar niks moois of wat me een goed idee geeft.
zo moeilijk is het tog niet?

ik had tog nix te doen dus ik heb effe wat in elkaar geplakt kijk maar wat je er van vind, als het positief is stuur ik je de PSD (daar staan ook de klokjes enzo in)
Klik
@Jan en Leendert: Zoals ik al zei was het maar een begin en kwam ik niet verder. Vandaar 't topic :P

@Guardian: Ziet er wel leuk uit, zeker die plaatjes bij Instellingen, Priveberichten en uitloggen etc. Klokje voor de topics, en voor de gewone link?
Je mag best de psd sturen, denk wel dat ik er wat van kan maken.
Ik zou als ik jou was de site van Guardian niet gebruiken... (sorry Guardian)

Je moet goed nadenken over een layout. Wat wil je naar voren laten komen uit de layout? Je wilt jongeren bereiken zie ik. Jongeren houden juist van felle kleuren, als een beetje glossy en een site die iets unieks heeft. Zoek iets flitsends. Iets wat er erg aantrekkelijk uitziet. De eerste indruk is al snel iets om verder te kijken in een site.

ik zou zeggen succes, lukt het je echt niet dan wil ik wel eens een keer wat proberen!

Gr

ArendJan
Kijk ook eens op www.arcome.nl , staan nog maar 20 templates, maar die site begint ook een beetje te lopen...
@Guardian: Bedankt! Ik heb 'm.
@ArendJan: Ik snap wat je bedoelt. Ik neem ook geen layouts helemaal over, maar ik denk met een beetje aanpassing dat Guardians layout er erg leuk uitziet!
@Arjan: Ik zal ook daar even kijken, bedankt.
Arjan Schuurman schreef op 10.01.2007 08:55
Kijk ook eens op www.arcome.nl , staan nog maar 20 templates, maar die site begint ook een beetje te lopen...

Dikke spam... ;-)

Die layout van Guardian vind ik eerlijk gezegd niet zo heel mooi.
voor de rest kan je inderdaad een linkerkant menu gebruiken, en dan rechts ofzo laatse profielen, random profielen?
Zorg inderdaad Turmin dat je ongeveer die structuur zoals je "nieuwe" lay is gebruikt. Die structuur is goed, maar om het als lay te gebruiken? Nee. Maak er nog wat omheen ofzo.
@Niek: Bedankt voor je reactie.
@Arjan: Die site vind ik ook niet wat ik zoek.

Ik heb m'n layout wat verder uitgewerkt met gebruik van het layout van Guardian. Wat vinden jullie ervan? Wat zouden jullie veranderen?

edit: Url lade moeilijk :S Toch maar een andere link:
KLIK
Nog steeds niet wat het moet zijn. Probeer eens een wat lossere stijl. Dus niet zo aan elkaar en op elkaar gepropt.
Hoe moet ik t losser doen? Het menu kan ik niet te ver uit elkaar gaan zetten natuurlijk.

Reageren