Ik vraag me af... Wie van jullie kijken der allemaal anime op het internet of op tv/computer?

Ikzelf kijk vaak anime series op youtube.

Ik had daar op de website "Kimi Ga Nozomu Eien" en vond ik zelf erg leuk, alleen jammer dat niet alle series erop stonden dus had ik ze maar gedownload:)

Nouw ben ik op youtube "Kanon 2006" aan het kijken en dit schijnt een remake te zijn van "kanon" die in 2002 uitkwam.

anime != hentai ( vind ik ) Het kan soms een beetje "naakt" zijn maar is nooit echt super goed te zien.:-)

Verder heb ik de volgende anime series bekeken ( afgekeken ):

Chobits: Zeer leuk, goede drama. en mooi gemaakt

Shuffle!: Zeer leuk niet al te veel drama maar het magische gedeelte was wel mooi.

FMA ( Full Metal Alchemist ): Zeer veel actie en is meer denk iets voor de mensen die van actie houden ( houw ook wel van, maar moet niet teveel zijn )

Kimi Ga Nozomu Eien: Echt zeer mooi en zeer veel drama! Hou de zakdoekjes maar bij de hand!:-)

LoveLove?: Beetje te "OVERSEKST". maar toch zeer leuk en grappig.

REC: Valt wel mee. Geloof niet helemaal afgekeken

Elfen Lied: Zeer gruwelijk ransig! Als je van veel bloed en rondspattende lichaamsdelen houd moet je dit echt zien! Niet afgekeken omdat niet alle afleveringen op youtube stonden.. Downloaden ging zelf ook een beetje lastig

Handige links:

Fansub ( Weet wat fansubs zijn! )
Animenfo

Verder weet ik niet meer zo snel wat nog meer heb gekeken.. Na ja en jullie?

GR. mebus
De enige anime die ik ken :
(al weet ik niet eens zeker of het dat is :P)
DBZ/GT
Gundam Wing
[edit]
Avatar alle afleveringen tot nu (Thuis op mn pc :P)
[/edit]
Oké en "pokemon", "digimon", "sakura" en zo zullen der nog wat meer anime series op de nederlandse televisie zijn geweest maar al deze anime series is maar het puntje van de ijsberg aan het aantal anime series die er zijn. Alleen is het in de westerse wereld niet zo een "hobby" om er echt verslaafd aan te raken.. en zijn er gewoon bijna tot geen zenders die het willen uitzenden omdat het te "schokkend" "oversekst" "geweldadig" zouw zijn voor onze kinderen..

Bij mij is het anders wel goed gelukt:)

GR. mebus
Vroegah keek ik altijd TechnoMan en van die verboden
anime bij een duister videotheekje weg, van die hack 'n slash spul.

Edit, was niet technoman maar teknoman, of
Tekkaman
[edit]Kasper, Willem-Jan, ik verwacht van jullie een 'review' van Ergo Proxy hier![/edit]
Ik heb inmiddels ook al aardig wat gezien, onder andere:

Cowboy Bebop, Samurai Champloo (van dezelfde maker) Zwaar vermakelijke vorm van humor. Daarnaast is de actie ook echt goed. Snel, vermakelijk, niet overdreven en met humor. Het drama-element is heel goed in deze series opgenomen, in de zin van je merkt het in de eerste afleveringen niet, maar uiteindelijk zijn de laatste afleveringen heel erg dramatisch, in een positieve zin.

Zie mijn profiel voor een hele lijst.
@Jelmer,, Ik zie jouw niet zo snel "Chobits" of "Shuffle!" kijken.:-( Jij houd zeker meer van actie anime en wat meer wat aan de zwarte kant zit zal maar zeggen.

Na ja, anime is anime.!

GR. mebus
Inderdaad, ik houd meer van de anime met niveau >:)

Nee, maar ik ga bij voorkeur voor de diepzinnige, mysterieuze series. Avatar is daar dan een uitzondering op, dat was gewoon een tijdelijke verslaving. Zat in de vakantie op bank nickelodeon te kijken, avatar, en de volgende dag zie ik mijzelf in de televisiegids opzoeken hoe laat avatar komt. Naja, toen maar eens een paar afleveringen gedownload, de echte engelse serie, en dat bleek echt verslavend.

Ik heb sinds een tijdje Track-Shun in mijn podcast-lijst staan, en daar haal ik nog wel eens wat ideeën voor series vandaan. Maar de serie Ergo Proxy heb ik gevonden op een willekeurige science weblog die ik een tijdje voor de fun volgde. Wel grappig, want uitgerekend die serie beschouw ik nog steeds als de beste die ik tot nu toe heb gezien.

Maar ik heb ook gewoon heel Doctor Who van 05 en 06, en ben nu Torchwood aan het uitkijken. Daarnaast heb ik nog series als Kingdom Hospital en Carnivale op DVD. Het is niet alleen anime dat ik kijk :)

Jelmer schreef op 10.01.2007 18:24
Inderdaad, ik houd meer van de anime met niveau >:)

Ieder heeft zijn eigen smaakt:-)

Als bij mijn botje het sessie gedeelte goed werkt, ga ik aan het anime gedeelte beginnen zodat je via de command [anime] info ken krijgen over verschillende anime series en links naar website's waar je het kan bekijken of kan downloaden.

GR. mebus
Hehe, Doctor Who is weer net begonnen, alleen die kerstspecial
vond ik persoonlijk nix, geef mij maar cyberman of de daleks :)

Nu Heroes nog even met hun break kappen
Heroes is een beetje door anime geinspireerde serie,
echte aanrader!
Hmm, PHPHulp doet hier echt heel vreemd met posts :S
Ik kijk het niet, het enigste wat ik nog mooi vind is Shin Chan.. alleen dit zal wel niet onder anime vallen. Het is gewoon een te drooge serie en daarom is die zo vet =)

Ik ken wel mensne die een hele "collectie" hebben aan anime/hentai downloads (waaronder dus ook de naakte zooi). Vind dat zelf niet zo intressant.

Reageren