Ik had daar op de website "Kimi Ga Nozomu Eien" en vond ik zelf erg leuk, alleen jammer dat niet alle series erop stonden dus had ik ze maar gedownload:)
Nouw ben ik op youtube "Kanon 2006" aan het kijken en dit schijnt een remake te zijn van "kanon" die in 2002 uitkwam.
anime != hentai ( vind ik ) Het kan soms een beetje "naakt" zijn maar is nooit echt super goed te zien.:-)
Verder heb ik de volgende anime series bekeken ( afgekeken ):
Chobits: Zeer leuk, goede drama. en mooi gemaakt
Shuffle!: Zeer leuk niet al te veel drama maar het magische gedeelte was wel mooi.
FMA ( Full Metal Alchemist ): Zeer veel actie en is meer denk iets voor de mensen die van actie houden ( houw ook wel van, maar moet niet teveel zijn )
Kimi Ga Nozomu Eien: Echt zeer mooi en zeer veel drama! Hou de zakdoekjes maar bij de hand!:-)
LoveLove?: Beetje te "OVERSEKST". maar toch zeer leuk en grappig.
REC: Valt wel mee. Geloof niet helemaal afgekeken
Elfen Lied: Zeer gruwelijk ransig! Als je van veel bloed en rondspattende lichaamsdelen houd moet je dit echt zien! Niet afgekeken omdat niet alle afleveringen op youtube stonden.. Downloaden ging zelf ook een beetje lastig
@robin,, wel veel episodes FMA is 52 episodes + dat er nog een hele film van is maar ik houw meer van anime series van rond de 20 afleveringen:) Soms vind ik ook weer dat er te weinig afleveringen zijn..
Lijkt me niet verstandig, volgens mij heeft Kasper nog niet alles gezien :)
Maar het is wel een gave serie, zeker een aanraden als je van Anime houd.
Op aanraden van Jelmer ben ik Cowboy Bebop aan het downloaden.
Vroegah keek ik ook dbz, maar vind er nu niet zoveel meer aan. Teveel actie, daar draait ook het ook alleen maar om.
Zag pas een serie op TV, weet niet meer hoe het heet, maar leek me ook wel cool. Op Jetix was het geloof ik. Sky...iets geloof ik. Als iemand de titel weet, meld het even :)
FMA lijkt me niks, maar zal het wel een keer gaan kijken.
Ook Avatar vind ik wel grappig. Maar heb hem nog niet op PC staan, dus komt later wel eens.
Maar net als Jelmer vind ik de verhalen met wat meer diepgang erin toch wel leuk. Ook als ze Japans gesproken zijn trekt met dat nu toch wel. Leek me eerst niks, maar emoties komen beter tot uitdrukking als je wat meer er op let.
Dat is idd OBAN Sky Racer, maar er is ook een serie op Nick, die heet volgens mij SkySkyland. Het is computer-animated, maar met die shaders die het toch een heel klein beetje op anime-achtig-iets laten lijken. Volgens mij wordt het (onder andere) rond 7 pm uitgezonden.... Alleen die Nederlandse dubs blijven zo kut :)
Net de laatste 2 afleveringen van Torchwood gezien, en ik wil MEER! Voordeel van langere series denk ik :+
Oja, ik heb inclusief Doctor Who en Torchwood nu 100 gyg aan series, dus iets meer dan 80 aan anime series & films. En een aantal Hayao Miyazaki films heb ik nog gewoon op DVD in de kast, dus uiteraard niet ook op mijn computer.
Ja, ik heb zelfs de film waar het allemaal een beetje mee op gang kwam, anime in het buitenland: Akira. Alleen nog niet gezien :+
edit: ow, en ik download en bewaar dus alles, mooi op een externe harde schijf. Lang leve bittorrent, demonoid, debian en de fansubscene!
edit2: Het was skyland! En oja, ook een aanrader, Nick's 'concurrent' op de avond, vroeger en in Amerika althans, Cartoon Network's Adult Swim. En zitten wij hier opgescheept met 3 * rtl, 2 * talpa en 2 * SBS, we treffen het niet...
Ik ben nu momenteel bezig met "Kimi Ga Nozomu Eien" aflevering 5 up te loaden op youtube:-) dit omdat ie daar nog niet op te zien was:S Hopen dat ie niet eraf word gehaald:) Ik upload eerst alleen deze vid en zodra er vraag hier naar is of daaro om de rest er ook bij te gooien doe ik dit met "Hart en Lust"
Lang leve azureus en youtube:D
Op newsgroepen is ook aardig wat te vinden zoals de complete serie naruto enzo..