Ik vraag me af... Wie van jullie kijken der allemaal anime op het internet of op tv/computer?
Ikzelf kijk vaak anime series op youtube.
Ik had daar op de website "Kimi Ga Nozomu Eien" en vond ik zelf erg leuk, alleen jammer dat niet alle series erop stonden dus had ik ze maar gedownload:)
Nouw ben ik op youtube "Kanon 2006" aan het kijken en dit schijnt een remake te zijn van "kanon" die in 2002 uitkwam.
anime != hentai ( vind ik ) Het kan soms een beetje "naakt" zijn maar is nooit echt super goed te zien.:-)
Verder heb ik de volgende anime series bekeken ( afgekeken ):
Chobits: Zeer leuk, goede drama. en mooi gemaakt
Shuffle!: Zeer leuk niet al te veel drama maar het magische gedeelte was wel mooi.
FMA ( Full Metal Alchemist ): Zeer veel actie en is meer denk iets voor de mensen die van actie houden ( houw ook wel van, maar moet niet teveel zijn )
Kimi Ga Nozomu Eien: Echt zeer mooi en zeer veel drama! Hou de zakdoekjes maar bij de hand!:-)
LoveLove?: Beetje te "OVERSEKST". maar toch zeer leuk en grappig.
REC: Valt wel mee. Geloof niet helemaal afgekeken
Elfen Lied: Zeer gruwelijk ransig! Als je van veel bloed en rondspattende lichaamsdelen houd moet je dit echt zien! Niet afgekeken omdat niet alle afleveringen op youtube stonden.. Downloaden ging zelf ook een beetje lastig
Handige links:
Fansub ( Weet wat fansubs zijn! )
Animenfo
Verder weet ik niet meer zo snel wat nog meer heb gekeken.. Na ja en jullie?
GR. mebus
53 views