Ik heb nu een wargame, die is onderdeel van mij GTA site. Deze wargame slaat nergens op. Het heeft niets met GTA te maken. Ik ga hem dus herschrijven. Ik wil net als in de GTA games dat de player missies kan doen. Maar ik vind het een beetje saai om de player naar een stukje tekst te laten gapen en dan mission pased of mission failed op het beeld te zetten..
Wie heeft een beter idee om missies text-based mensen uit te laten voeren?
Hmm, ik denk dat je daardoor wel minder mogelijkheden hebt...
Aangezien GTA dingen niet denk is maar echt actie... en text kun je niet veel actie in krijgen in mijn optiek. Ik ga erover nadenken, maar ik denk dat ik dan niets leuks/orgineels text-based weet! Je hoort nog ;)
je kan met javascript iets doen... gewoon iets simpels dat je soms lang iets moet sneaken en dan je de camera moet ontwijken met je muis zie een soort van voorbeeld http://vincent.fleringen.net/spel.html zoiets kan je dan doen dat blokje is dan een mannetje en dan moet je door een wijk lopen waar camera heen en weer schijnen en die moet je dan ontwijken...
Je zou ook kunnen een soort pacman maken waarbij je 'hoods' moet veroveren. Je kunt dit spel 1 keer per dag spelen. Wanneer je in een 'hood' alle bolletjes hebt gepakt, zonder dat je andere gangsters(i p v spookjes) tegenkomt. Je hebt 3 levens ofzo, en kan per dag maar 1 hood veroveren.
Als je werkt met een aantal gangsters die je per dag krijgt kun je bv. het aantal gangsters verhogen. Standaard 1, 10 hoods ->5, 20 hoods->10, 50 hoods->20, 100 hoods->50...
OFFTOPIC:
Uit profiel kevin:
Beroep neuken
Studie sex