na alle reacties op mijn vorige topic heb ik maar besloten om een nieuwe te maken, 1 die hobelijk nu wel 100% het zelfde is in alle browsers hij is in iedergeval css vaild,
Ik vind het niet echt wat, de header is te simpel en het menu te lomp... vind het geen compleet geheel... ik zou geen 100 euro over hebben voor zon design.
ik zie nog geen valid html... geen doctype een id die je 2 keer gebruikt. <center> gebruiken is ook niet netjes en zeker niet als je hem niet afsluit. Gebruik maken van <font> is ook niet up to date.
Het ontwerp oogt niet professioneel. De teksten zijn ronduit kinderachtig.
Heel groot letter type. Wat het bij mij kinderachtig doet over komen.
Ik zou als bedrijf en/of als particulier niet bij jou bestellen.
@ Rik:
Dat zijn zijn prijzen, jij hebt daar niks mee te maken! Hij moet opdrachten binnen krijgen jij niet.
?
Onbekende gebruiker
14-01-2007 22:19
Een passende naam voor dit design zou Neon zijn; echte neon kleuren.
Ik zou de lettergrote wat kleiner zetten want zo komt het over of je de letters zo groot hebt voor de beeld vulling, de lettergrote onder Nieuws is goed.
Verder krijg ik altijd last van mijn ogen van wit op zwart.
@Jason de Ridder: zowieso is het niet slim om prijzen op je site te zetten, daarbij vraagt de ts om een mening dus dan geef ik die...
Foutje rik. Er word over het design gesproken. Niet de inhoud! Als ik het heb over de teksten. gaat het niet om woorden. Ik probeer deze jongen te helpen. Jij gaat alleen over zijn prijzen. en dat het lomp is. daar schiet hij ook niks mee op
Ik zou genoeg kunnen zeggen over dit design. Ik vind het niet echt mooi. Maak sowieso je menu tekstueel. Laat externe links openen in een nieuw venster, zodat jouw site geopend blijft totdat de bezoeker bewuste de site verlaat.
Het geheel oogt niet professioneel. Kijk eens op internet rond om ideeen op te doen.