na alle reacties op mijn vorige topic heb ik maar besloten om een nieuwe te maken, 1 die hobelijk nu wel 100% het zelfde is in alle browsers hij is in iedergeval css vaild,
Ik vind hem saai!
De header is alleen het enigste wat wel mooi is, maar blijft saai.!
en hij kan veel mooier!
maak en navigatie menu! nu heb je alleen rondzwevende woorden!
SAAI!
Mijn mening is dat die niet netjes genoeg overkomt voor klanten. Het oogt te onproffesioneel. Probeer het iets zakelijker, overzichtelijker, netter te maken maar ook weer grafischer. Kies voor een juiste kleuren combo.
Het is een beetje een rommeltje om eerlijk te zijn. De header heeft allemaal standaard photoshop effecten. (de duif bijv.) By the way, wat heeft een duif uberhaupt met je webdesignsite te maken?
Het is verder storend dat de site verspringt bij het over-het-menu-gaan en verder raad ik je niet aan prijzen op je site te zetten.
Afijn, ik raad je aan een ander concept te proberen. (heerlijk die belgische woordjes :D)
De site werkt niet goed in IE (contact)
Ik weet ook niet of het de bedoeling is dat bij rollovers de tekst verkleint.
Ik vind de rollovers persoonlijk niet zo mooi.
Ik vind het geheel nogal leeg.
Ik zou eens gaan naar good-tutorials.com om ideeen te krijgen voor simpele, niet de drukke, overzichtelijke maar toch mooie sites.
Er zijn niet veel mensen die mooie designs kunnen maken en het is natuurlijk ook een kwestie van doelgroep en eigen smaak.
Ik vind de site persoonlijk totaal niet passend voor een design-bedrijf.
Wanneer je designs wilt verkopen zul je echt wat meer moeten kijken naar andere layouts om ideeen te krijgen wat mooi is.
Probeer wat meer met kleuren te werken.
Dit is bedoeld als kritiek en het is niet de bedoeling dat het hard aankomt
- zoek naar een fatsoenlijk kleurenschema.
- denk GOED na over de effecten en extra dingen die je in de site stopt, zorg dat het niet teveel van het goeie is.
- hou het overzichtelijk, simpel en professioneel
- pak een tekenprogramma en teken je layout eerst helemaal uit, dat is een stuk makkelijker ontwerpen