na alle reacties op mijn vorige topic heb ik maar besloten om een nieuwe te maken, 1 die hobelijk nu wel 100% het zelfde is in alle browsers hij is in iedergeval css vaild,

op of aanmerkingen zijn altijd van harte welkom

Klik
Het design doet me denken aan zo'n amerikaanse tell-sell site waarbij alles groot is zodat je het niet over het hoofd ziet.
bedankt voor julie posts ik zal gelijk kijken,
oke geupdate
foutjes zijn der uit,

als julie nog meer fouten vinden heel graag posten, I love fixing bugs :D
Ziet er redelijk uit allen als je op contact drukt dan gaat er wat mis in Internet Explorer 6.0, dan gaat het hele formulier naar boven waardoor je die balk niet meer zien.
[edit]
In FF doet hij het wel gewoon goed.
[/edit]
Hmm, vind deze ook nog mooi. Het is wel raar dat mensen tegenwoordige elke week een andere layout hebben maar er nooit 1 goed is steek dan je tijd gewoon in 1 goede ipv 10 layouts waar je niets aan hebt.

Je moet echt even het verschil leren kennen tussen een (zoals eerder genoemd) neon achtige site en een strakke, valide, mooie css website.

Mja je moet zelf weten, als een klant dit ziet denkt hij/zij dat jij nog in het disco tijdperk bent blijven hangen.
Chef schreef op 15.01.2007 10:49
Hmm, vind deze ook nog mooi. Het is wel raar dat mensen tegenwoordige elke week een andere layout hebben maar er nooit 1 goed is steek dan je tijd gewoon in 1 goede ipv 10 layouts waar je niets aan hebt.

Je moet echt even het verschil leren kennen tussen een (zoals eerder genoemd) neon achtige site en een strakke, valide, mooie css website.

Mja je moet zelf weten, als een klant dit ziet denkt hij/zij dat jij nog in het disco tijdperk bent blijven hangen.

Ik dacht meer aan de hippies met die duif en de zon :)

Mijn tip: Laat photoshop lekker achterwege voor het grootste gedeelte.
Ik zou photoshop alleen gebruiken om een idee, wat niet volledig met css kan, uit te werken. Dan heb je een beetje een beeld hoe alles moet worden. Daarna kan je makkelijker de pagina met css maken :)
Ik vind het teveel zwart.. Stoort me een beetje..

Reageren