Topictitel spreekt voor zich. Kijk naar een introductie (klik op Watch iPhone Introduction)
Ze hebben bij Apple toch weer een mooi ding gemaakt vind ik.
Bram schreef op 19.01.2007 22:56
Mooi moment om dan een iphone en ipod tegelijk te kopen hopen dat ze dan wat korting geven :D.

In die iPhone zit al een iPod :-)
Te droog.. dit doen ze tegenwoordig met elk nieuw aparaat. Alhoewel dat die mosterd best lache bedacht was =)
ja leuk.

maar nog ff over dat major scherm. Zal vast een pittig stukkie software achter zitten:)
Alleen Apple software ja. Voor de rest mag er niks op draaien zitten wat niet van Apple komt. Als je daar 800 tot 1000 euro aan gaat uitgeven verklaar ik je voor gek. : /
Jan Koehoorn schreef op 19.01.2007 23:07
[quote='Bram schreef op 19.01.2007 22:56']Mooi moment om dan een iphone en ipod tegelijk te kopen hopen dat ze dan wat korting geven :D.

In die iPhone zit al een iPod :-)[/quote]

ipod (iphone) van 8 gb heb je weinig aan en aangezien mijn ipod's meestal na een jaartje bijna versleten zijn koop ik meestal om het jaar, 3/4 jaar een nieuwe en 80 gb heb ik zeker wel nodig :-), en een telefoon met 8 gb is ook wel leuk speelgoed.
Jan Koehoorn schreef op 19.01.2007 19:38
[quote='DDragonz schreef op 19.01.2007 19:13']Nu maar hopen dat ie niet te duur word.

Ik meen ergens gelezen te hebben dat het in de richting van vijf-, zeshonderd dollar gaat.[/quote]

Ja en dat voor een 2 jarig contract :s, als ik de presentatie goed heb gevolgd :p
Hmm beetje overdreven die hele presentatie, mijn god... Allemaal blabla 5 jaar voor op alle telefoons, maar dan maar 4 en 8 gb een 2mp camara, poe poe.... Ziet er leuk uit, maar kopen ho maar. Niet echt geweldig, zoals ze het brengen.

Vast een prachtige manier van simpel handelen, e.d. Maar geweldige shit is het niet. Bied dan echt iets exclusief wat mensen willen. Je haalt hier alleen zakenlui mee over. Mensen willen muziek, simpel, bellen, sms-en, cameraatje, filmen, video kijken ... niet zo;n baggere camera bijvoorbeeld. En zo weinig geheugen alsjeblieft. Als het echt zo ver voor z'n tijd is: wacht er dan nog maar even een paar jaartjes mee of doe wat met mijn kritiek. KLote steve.

Trouwens mijn ipod video scherm is gebroken, de kut ipod, ik kan niks meer zien.
Kalle is niet zo te spreken over apple? ;D

Het is niet zo revolutionair, maar de multi touch trekt me het meest aan :) . Het geheugen is voor een telefoon wel veel, maar dit heeft de nokia, n91 geloof ik(weet het neit meer zeker) ook.

Maar voor de rest lijkt het allemaal simpel hoe de telefoon bediend moet worden :)

Reageren