Hallo,

Gaat iedereen tussen 19:55 en 20:00 de lichten uit doen?
Ik wel!
Veel plezier in het donker ;-)

Mvg,
Jonathan
Ik doe gewoon lekker mee, al was het maar om bij te dragen aan die stroomstoring (heerlijk vanavond bij kaarslicht een boek lezen). En om 20.00 zet ik een hp-netserver, die nog in de schuur staat, aan wat het energiegebruik van de provincie utrecht zal verdubbelen...

Mijn internet hangt aan een ups en mijn laptop heeft twee accu's, ik maak mij verder weinig zorgen.
Ze dachten ook dat de computers zouden gaan flippen van 1999 naar 2000... Waarom zou er een stroomstoring komen als je het licht uitzet?
Bas Kreleger schreef op 01.02.2007 18:31
[quote='Legolas schreef op 01.02.2007 18:27'][quote='Jonathan schreef op 01.02.2007 18:24']@Legolas: Anders zoregn je buren wel voor de stroomstoring.

maar meneer, die auto voor me reed ook door rood![/quote]

Ooit van schaapjes tellen gehoord? Dan denkt de zesde schaap toch ook niet ineens van: ik ga niet..[/quote]

Het gaat er om dat het allebei niet echt een goed argument is
Iemand die niet van de campagne gehoord heeft. Een statement dat mensen moeten nadenken over het milieu, daar gaat het over. Door het broeikas effect, dat volgens veel mensen de schuld is van de mens, maar of dat klopt, ik denk/hoop van niet.
Sorry maar ik doe niet mee.
Ik balanceer hoogstwaarschijnlijk op dat moment op een balk op turnen en daar kan ik wat licht toch wel goed bij gebruiken :)
Zei bush niet laatst in z'n toespraak iets van 'The US is addicted to oil'? :P
Lotte schreef op 01.02.2007 18:41
Sorry maar ik doe niet mee.
Ik balanceer hoogstwaarschijnlijk op dat moment op een balk op turnen en daar kan ik wat licht toch wel goed bij gebruiken :)

Een lichtbalk dan maar?
Hmm.. snap er nog niet veel van.. maar ik denk dat er geen stroomstoring komt hoor, we hebben genoeg centrale's.. en anders krijgen we gewoon wat energie vanuit frankrijk ;)
Dat is het juist...

Door het massaal niet gaan benutten van energie, zou er tijdelijk wel eens een overschot aan energie kunnen plaatsvinden. Hierdoor zouden sommige delen van Europa zonder energie kunnen vallen ;-) !
Aanvulling op Ponzi: Dat komt omdat energie niet opgeslagen wordt, het aanbod moet continu gelijk blijven aan de vraag, anders krijgen we problemen. Als er veel meer vraag en geen aanbod is kennen we wel.. Maar andersom kan het ook voorkomen, Dus te veel aanbod en te weinig vraag, de energie wil er wel weg, dus zoekt een andere weg....

ps: ik vind de reclame van "Deze stroom is bedorven" wel goed.

Reageren