Hallo,

Het is nu nog ( vind ik ) vroeg in de morgen maar ik ben wel al een uur op.

De vraag is: Hoelaat sta jij op?? en als je vroeg moet opstaat, waarvoor.
--------------------------------------------------------------

Ik moet altijd, behalve in het weekend, om 7 uur opstaan want ik moet naar school :( ;P

[edit]
Waarom zijn er nog maar 4 leden online, er zitten tog niet allemaal slaapkoppen op phphulp?:)
Vincent schreef op 14.02.2007 08:13
Ik ben ook al op.. meestal om 7 uur.. maar deze x wat eerder want ik ben jarig :D:D:D:D misschien maak ik straks nog een topicje:)

<? function congrat('do') {
echo 'Congrats!';
}
?>

Dat terzijde, ik sta 7.00 uur op... ook school...
uhh je bent wat vergeten Barry, :

<? function congrat() {
echo 'Congrats!';
}
congrat();
?>
ik sta altijd tussen 7:15 en 7:20 op en ga om 7:45 naar me saaie school ZZzz
opstaan we leven toch in een 24 uurs maatschappij :s

meestal rond een uur of 01:00 uur na bed rond 03:30 uur ff wat eten en email controleren dan weer naar bed rond 04:00 en dan weer opstaan rond 07:00.
echo binnen een functie kan niet he ;)

Ik sta trouwens altijd op een andere tijd op, werk ik ploegendienst :(
Als ik nachtdienst heb gehad ga ik om 8:00 uur slapen en wordt ik tussen 16:00 en 18:00 uur wakker (ligt eraan hoe moe ik was)
Als ik vroege dienst heb ga ik om 23:00 uur slapen en moet ik om 5:00 uur er weer uit :(
En met late dienst beslis ik zelf hoe laat ik thuis kom en kan ik in princiepe nog om 12:00 uur me bed uit komen.
Als ik vrij ben maakt de tijd me helemaal niks uit, meestal wordt het die nacht ervoor dan laat en slaap ik lekker uit tot 13:00 uur :)

// Erik
Kan wel Erik, doe ik ook ;)

:S:S is Barry Jarig?? :O gefeliciteerd!
De hele week behalve op dinsdag er kwart voor 7 uit en op dinsdag kwart voor 8:) En de naar bed gaan tijden zijn half 11 maar de laatste tijd ga ik steeds vaker al om half 9 slapen opdat ik 8 uur van de computer moet en er dan geen F*ck te doen is...

GR. mebus
ik start mijn pc pas op om 7/ 8 uur :)
Ik sta iedere werkdag om 05.30 op.

In het weekend wordt het 2 uurtjes later.

Rieksie
Damn.. vanochtend om 6:00u opstaan.. de bussen zouden om 8:00 vertrekken op school.. wat denk je.. GAAN ZE PAS OM HALF 10..

Ik heb nu dus officieel Vakantie! Dat ze toch de Tering krijgen daarzo :x

ps. ik sta meestal om 6:30 - 7:00 op.
Maandag t/m vrijdag om 7.00 uur, zaterdag als ik wakker word en zondag om 8.00 uur.

Ik heb volgende week vakantie :D

Reageren