Hallo allemaal!
Hierbij een topic over:
Wat vind jij van windows Vista, en wat raad je anderen aan?
----------------------
Mijn mening: Voor mensen die nog nooit 'Zo Een Werktuig' hebben gezien.
Ik bedoel, je stopt de CD erin en hij vraagt toestemming voor het uitvoeren van 'autorun.exe' :S
Voor de rest wel erg mooi... Nog wel bugs, maar dat komt omdat hij nog in de baby-fase zit ;)
Greetz Rob.
Het lijkt me totaal nutteloos om wéér een discussie te krijgen over Windows vs. Mac vs. Linux. Als je de verschillen wilt weten kan je beter Google gebruiken ofzo, dat houdt het hier wat overzichtelijker.
Wat ik wel wil opmerken: voor de studenten onder ons, surfspot (jullie ongetwijfeld bekend) biedt binnenkort (naar verwachting in april) Windows Vista Business Upgrade aan voor ong. 60 euro (en overigens ook Microsoft's Office 2007). Het is het dus wellicht waard om nog even te wachten met de aanschaf van Vista.
[edit]Linkje toegevoegd; bericht specifieker gemaakt en feitjes geverifieerd ;p[/edit]
Het lijkt me totaal nutteloos om wéér een discussie te krijgen over Windows vs. Mac vs. Linux. Als je de verschillen wilt weten kan je beter Google gebruiken ofzo, dat houdt het hier wat overzichtelijker.
De poging om dergelijke discussies te vermijden is hoogst waarschijnlijk net zo succesvol als de poging om die discussie te winnen.
Ok, op de eerste indruk vind ik alles net iets verder weggestopt dan XP. Alleen dan met van die leuke grafische tekeningetjes ervoor waar ik niet zo veel aan heb.
Ik ga vanaf morgen er op mijn stage eigenlijk fulltime mee werken. Dit omdat ik een nieuwe pc heb en deze al dit geneuzel aan kan. Verder ga ik office 2007 draaien. Verder heb ik eigenlijk alleen nog internet en vmware nodig voor mijn opdrachten en laat die beiden nu wel goed draaien erop! (heb ik gelezen ;) morgen ga ik het uittesten)
Verder is de installatie echt 10 keer makkelijker geworden! En USB support bij het laden van andere drivers is helemaal top!
Ook wel een grappige note is dat het 'venster' dat je ziet tijdens de installatie eigenlijk gewoon een plaatje is, dus het is niet verplaatsbaar enzo.
Dat was mijn huidige indruk wel zon beetje (ow ja ik heb die toolbar gelijk uitgezet :P)
Hier ben ik. Maar ben even van IRC verstoken omdat ik momenteel vrij veel tijd in de bibliotheek spendeer omdat ik nog wat afstudeerscripties moet schrijven en 's avonds nog sport en/of studeer voor andere vakken. Kom binnenkort wel weer eens online.
ik zal 'm van de week eens proberen. Ik heb zelf nog niet echt bar veel behoefte aan een nieuwe turbo windows. Vista heeft eigenlijk niet echt iets wat me interesseerd. Nieuwe aero smearo hardware vreterij interesseerd me werkelijk geen hol, een pc is voor mij voor een grootdeel een workstation. Dat alles dan 8 keer langzamer gaat vanwege gezeur met een layout en gare effecten wekt mijn interesse niet echt.
Nieuwe veiligheidsmodel in vista klinkt wel interesant, en ze hebben wat aardige features ingebouwd die in xp nog alleen los te verkrijen waren.
Voor de rest: ik vind het niet half het OS wat er beloofd is. Practisch alle grote updates die beloofd werden in de tijd van Longhorn zijn gesneuveld, en er zijn wat rare drm dingen ingebouwd.