Aanstaande zondag is het 4e PHPHulp uitje. We verzamelen om 13:00 u op Utrecht Centraal bij Swirls. Als je meer informatie wilt kun je nog even hier kijken.
Ik moet mij helaas afmelden, ik ga naar Flockers en verwacht niet in een redelijke staat te zijn om mij te melden op het PHPHulp uitje. Toch wens ik iedereen enorm veel plezier :).
Ik weet nog niet of ik ga.. Licht eraan wat alleen de reis al gaat kosten.. Nouw gewoon vanaf den helder zuid naar utrecht centraal met de trein kost afgerond naar boven 30 euro.. En dat heb ik er niet echt voor over.. Maar zim kan 40% korting voor me regelen maar hoe hij naar utrecht gaat is een beetje raar:p Na ja
Arjan wat een baby, als jij niet komt ga ik ook niet. Jij maakt je wel makkelijk van al je trakties af. Al die bier/cola bij meeting. Omdat je niet je 10 uurtjes slaap kan halen, kom je niet. Zo ken ik er ook nog een aantal.
Mazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzel.
Sorry, heb geen vervoer, woon in Groningen... Zou heel graag wel eens willen komen... Doe het dan eens wat meer centraal bijvoorbeeld Lelystad... Is voor mij prettiger.
Arjan wat een baby, als jij niet komt ga ik ook niet. Jij maakt je wel makkelijk van al je trakties af. Al die bier/cola bij meeting. Omdat je niet je 10 uurtjes slaap kan halen, kom je niet. Zo ken ik er ook nog een aantal.
Mazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzel.
Zaterdag, ik word om 5 uur wakker. Om 6 uur begin ik met werken tot een uurtje of 3 s' middags. Vervolgens probeer ik zoveel mogelijk slaap in te halen om vervolgens van 21 uur tot zondag 7 uur 'smorgens te kunnen stampen. Dan moeten we nog van het Gelderdome (bleg!) naar Amersfoort.