Eventjes ter herinnering..

Aanstaande zondag is het 4e PHPHulp uitje. We verzamelen om 13:00 u op Utrecht Centraal bij Swirls. Als je meer informatie wilt kun je nog even hier kijken.

(daar staan overigens ook de voorwaarden).

edit: zag dat de verzamelplaats al bepaald was.
wes schreef op 03.08.2007 14:43
zwolle eerst, dan zien we wel weer :)

trouwens jij mag zomaar ergens heen?

Als het gewoon in Venray is wel. Anders niet xD Dan moet ik nog mensen zoeken die ook gaan en in de buurt wonen. Zou shakes eigenlijk ook moeten komen. Die woont in leunen, dat is 10 min fietsen vanaf hier.
Den Haag? :) Of Zoetermeer, das nog beter.

Maar wanneer is dat uitje dan? Dinsdag op Utrecht CS? Dan moet ik daar toch zijn :D
Nee, kom op, deze keer WEL in Zwolle als t kan! :)

En idd, als we allemaal naar wes gaan (busritje vanaf CS van een kwartiertje ofzo, stelt nix voor) en onze zwemkleding meenemen kunnen we zwemmen!

Extragratis ook nog :)

Jaaaaaaa uitjeuitjeuitje!
Mark schreef op 03.08.2007 14:18
[quote='Remco schreef op 03.08.2007 13:48']Wou wel komen maar ik kan niet.

Mis ik 'the point' in reageren op een topic van een half jaar geleden met bovenstaande tekst, als je nog maar een halve maand op dit forum zit?

Waarom eigenlijk niet in Lopik? (Wat is Lopik?)

Het ligt centraal...

Wow!! Lopik is een Nederlands woord volgens de FF spellingcontrole..[/quote]

Met z'n allen naar de Mane zeker? Meer is daar niet...
Waarom niet in Belgie ? xD
Dan kan ik ook eens komen ;-)
Mss krijg ik dan nog een lift van Hipska ...
PHPhulp.nl
Ik stel voor dat we de eeuwige discussies over 'waar' nu eens staken. Als iemand een uitje organiseert en je kunt, doe dan mee. Kun je niet, organiseer er dan zelf een in je eigen buurt. Dan zie je wel wie er op komt dagen. Het zijn elke keer dezelfde verhalen en dat lijkt me onzinnig.
Dat vind ik ook jan.

Maar was mijn schuld ik plaatse een reactie bij dit Topic.

Sorry hier voor.

Reageren