Eventjes ter herinnering..

Aanstaande zondag is het 4e PHPHulp uitje. We verzamelen om 13:00 u op Utrecht Centraal bij Swirls. Als je meer informatie wilt kun je nog even hier kijken.

(daar staan overigens ook de voorwaarden).

edit: zag dat de verzamelplaats al bepaald was.
ik heb nog maar net 200 posts maar ik kom niet! misschien volgende keer.
Ik vroeg niet naar je slaaprituelen, die kan je plaatsen in een ander topic.

Ik ben er iig niet van onder de indruk nu hoef je alleent e zitten en kan je ook aardig wat uren slapen.

Ik ben 5 x naar een feest tot 7 geweest en moest om 10.00 al weer op het voetbalveld staan (Dan laten we de dagen ervoor nog buiten beschouwing (Q-day)). Maar achja je hebt softies en bikkels.

Maar dat laatste daar moet je je maar aan houden, want de vorige keer heb je het ook al af laten weten. Waarschijnlijk door angst van zo'n mooie, grote stad.
ik kan niet komen gaat niet met vervoer misschien als iemand me kan ophalen:P
hmm k zal me nog ff rot moeten posten om die 200 te halen :P
maar mischien kan er wel een groepiej vanuit de kop van N-H dan gaan we met een dalkaartje naar alkmaar en dan ken t nooit meer zo duur zijn :P
k kom zelf uit het Oh Zo Mooie WIERINGERMEER
ik kom uit Alblasserdam en ik wil zoooooooooooooooooooooooooo graag mee
ik wil me rijbewijs dan had k wel mensen kunnen op halen in me 9 persoon hippy bus die k al wel heb omdat m'n broeder toch een nieuwe heeft :P
een echt volkswagen bus t2 met een topsnelhied van 100k/mph en dat is al opgvevoerd :P
@Nico ik kom zelf ook uit Noord-Holland, maar ik stap op Hoorn op. Ik heb een Ov-kaart, en volgens mij kan ik 4 mensen meenemen op mijn kaart met 40% korting. Ik dacht het, ik kan het niet bevestingen of ontkennen (kan het niet vinden op internet).
Dus dan zouden er wat mensen met mij mee kunnen reizen. Ik heb al één gegaargde: Mebus, maar die weet nog niet of hij gaat.

[edit] gevonden:
40% ‘meereiskorting’ op alle binnenlandse treinreizen voor maximaal drie personen die met je meereizen op hetzelfde traject, in dezelfde trein en in dezelfde klasse (door de week na 09.00 uur, in het weekend, op feestdagen en in juli en augustus de hele dag)

Dus ik kan 3 andere meenemen.
[/edit]
[Herinnering]
wat gaan jullie(we) doen met dat uitje moet je geld meeneme om wat te zuipe of te kane te kope ?? of word dat al gedaan door iemand (denk het niet ) kweet niet of ik ga ken amper iemand :P

en voor mensen uit rotterdam
vanaf Trein staton Alexander ,
Vertrektijd Vertrektijd 11:56 Vertrektijd 12:11 Vertrektijd geselecteerd 12:26 Vertrektijd 12:41 Vertrektijd 12:56
Aankomsttijd Aankomsttijd 12:26 Aankomsttijd 12:42 Aankomsttijd geselecteerd 12:56 Aankomsttijd 13:12 Aankomsttijd 13:26
Reistijd Reistijd 0:30 Reistijd 0:31 Reistijd geselecteerd 0:30 Reistijd 0:31 Reistijd 0:30
Overstappen Overstappen 0 Overstappen 0 Overstappen geselecteerd 0 Overstappen 0 Overstappen 0

Prijs
Enkele reis 7,30
Retour 13,50

[edit] =D mag je mensen mee nemen die miss geintresseert zijn <-- ( denk het niet maar tog ff vraagje :P )

Reageren