Aanstaande zondag is het 4e PHPHulp uitje. We verzamelen om 13:00 u op Utrecht Centraal bij Swirls. Als je meer informatie wilt kun je nog even hier kijken.
Ik zie dit nu pas, maar gelukkig was ik ze toch niet vergeten! :p
Was weer gezellig, ondanks dat sommigen niet op waren komen dagen. Ik hoop niet dat er mensen waren die vertraging hadden en ons misgelopen zijn?
Anyhow, na een kleine wandeling door het altijd mooie - ook tijdens regenachtige dagen - Utrecht, hebben we onze zitplek gevonden in café De Beurs. Hier hebben wij enkele drankjes en een maaltijd genuttigd, en ondertussen gezellig gekeuveld over van alles en nog wat. Enkele malen werden technische produkten als een Macbook, de wat oudere Powerbook, een PSP of het meest recente op telecomgebied getoond. Omstreeks 17:00 uur was het feestje weer ten einde.
En nu ga ik eerst een kopje champignonsoep maken :p
Ik had een klein vraagje, zou het misschien eens wat dichter bij groningen in de buurt kunnen? dan kan ik ook eens overwegen om te komen... Lijkt me wel leuk, maar 200 km reizen alleen voor dit...
Discussie is meerdere keren geweest, Utrecht ligt centraal, je kan niet voor mensen speciaal ergens anders gaan houden.
Anders ga je gewoon met andere Groningers een eigen uitje organiseren..
Steffan?
Als je een uitje wil organiseren aan het einde van de wereld (Groningen, Zwolle) of in een verlaten land (Den Bosch, Maastricht) dan kun je dat gewoon doen, dat is geen probleem. Als je het serieus aanpakt kunnen we zelfs wel voor een nieuwsbericht zorgen ofzo. Alleen de uitjes die wij organiseren doen we op plekken waar de meeste mensen het willen en dat is centraal in Nederland, zoals Utrecht. Dus de boodschapper (WJ) heeft weer correct gesproken.
PHPerik , dan komen altijd dezelfde mensen. Als je es meer op regio pakt, dus bijv Zwolle, zie je weer eens anderen. Zwolle - Utrecht heeft een prachtige treinverbinding, als je utrecht weet te vinden ben je ook zo in zwolle