Mensen die niet meer in de 'PHP testfase' zitten beginnen vaak aan grotere projecten. Zoals een website die volledig PHP is (waar nodig), of een mooi gebruikerssysteem, of een CMS, of, na ja... zo veel dus.

Ik ben benieuwd wat jullie huidige (grotere) projecten zijn. Ik hoef niet te weten dat je een gastenboek maakt, maar echt grotere dingen.
Vertel er ook even bij waarom je aan het project bezig bent en geef, indien aanwezig, een hyperlinkje zodat wij kunnen kijken...

Laat bij grote wijzigingen, of als het project helemaal af is, ook even weten dat het zover is... Dan kunnen we, wederom, ff checken. (en commentaar/advies geven)

Oké, TS begint:
1) SpaceFrog.ath.cx - Volledig CMS gestuurde website. Compleet met uploaden van *.HTML naar Template-folder, taalpakketten (voorlopig NL en EN), forum, poll, membersysteem.
Tenminste, dat allemaal is de bedoeling... het is nog lang niet af.. :D
Klaar: Ooit.. ;)

2) EasyAlbum 1.0 - Een 'tussendoor dingetje'. Een fotoalbum wat gebruik maakt van MySQL. Verder mogelijkheid om ZIP-bestanden met foto's neer te planten (server pakt ze uit). Tekst per album en per foto in de database. Gebruik van ModRewrite en anti-remote linking.. :D Natuurlijk ook mogelijkheid om één foto tegelijk te doen. Verder alles te bewerken en te verwijderen. Compleet met installatiescript.
Klaar: Voordat mijn ouders van vakantie komen... dan is die hard nodig.. ;D

Edit:
Shit, moest naar Koffiehoek! :D

Elwin

(Eris edit moet je het wel doen ;)) [-- Edit: Cheerio mate! :D]
http://www.schipbreukeling.nl Op dit moment af. Simpele CMS systeem die te updaten is via email... (Af alleen nog wat verbetering voordat ik hem ga gebruiken)

http://www.mol-clan.nl CMS voor mijn clan zo goed als af. Eventueel bugs weg werken

Nu heb ik even een PHP pauze en ben bezig voor Clanbase....
Project: Voetbalspel
Het is nog lang niet af, maar het wordt een spel waarmee je zelf een voetbal team kan coachen, persoonlijk spelers trainen, met vele optie's.
Klaar: uhm binnen 3 jaar hoop ik.
Project: SinGame
Een online game, nadere info zal nog komen.
Kheb er wel al een domein voor zie hier!
Klaar: Wanneer ik vind dat het af is :)

Project: SMART˜ Series
De SMART Poll, en verscheidene andere projecten
(af)maken en verbeteren als ik weer zin en tijd heb.
Klaar: nvt.

Niet PHP-Project: WannaFreeze!
Een superkoeler voor m'n processor maken!
Klaar: Hopelijk dit jaar!
Mijn projecten:

Cliptop40
Dit project is bijna helemaal klaar. Maar elk seizoen wisselt de layout om toch nog mooi te blijven ;) Dit ook omdat er op dat moment andere artiesten populair zijn. Deze site is helemaal cms gestuurd. Je kan bijna alles aanpassen.

Sitsat.nl
Dit is een soort expiriment site waar ik nieuwe technieken op uitoefen. Ook is dit gelijk de site die ik voor mijn webdesign gebruik.

Voor de overige projecten kijk je maar in mijn portfolio op Sitsat.nl
1. Zoek machine in php
Hij staad nog niet online, het script dient voor je volledige site te indexeren in de db te zetten en er kunnen in zoeken.
2. MD5 Decoder
het werkt tot als je pass max 3 letters is, want langer duurt meschien wel dagen. Gaat gewoon alle combinaties af

3.WW#1 Clan
Gewoon een eigen clan site, ALLES zelf gescreven
http://www.che-lives-clan.com
Paas mij die MD5 Decoder maar...
Ik ben momenteel bezig met www.steronderdelen.nl, bezig met het bouwen van een CMS en de site zelf nog een stukje :)..

Vrijwel alles is met de CMS te beheren, kun je ook afbeeldingen mee uploaden.

Waarom? Heb em voor me oom z'n bedrijfje gemaakt :)..

Ster Onderdelen

Klaar: Hoop binnenkort :)..
@hem wat betekent paas ?

Reageren