Mensen die niet meer in de 'PHP testfase' zitten beginnen vaak aan grotere projecten. Zoals een website die volledig PHP is (waar nodig), of een mooi gebruikerssysteem, of een CMS, of, na ja... zo veel dus.
Ik ben benieuwd wat jullie huidige (grotere) projecten zijn. Ik hoef niet te weten dat je een gastenboek maakt, maar echt grotere dingen.
Vertel er ook even bij waarom je aan het project bezig bent en geef, indien aanwezig, een hyperlinkje zodat wij kunnen kijken...
Laat bij grote wijzigingen, of als het project helemaal af is, ook even weten dat het zover is... Dan kunnen we, wederom, ff checken. (en commentaar/advies geven)
Oké, TS begint:
1) SpaceFrog.ath.cx - Volledig CMS gestuurde website. Compleet met uploaden van *.HTML naar Template-folder, taalpakketten (voorlopig NL en EN), forum, poll, membersysteem.
Tenminste, dat allemaal is de bedoeling... het is nog lang niet af.. :D
Klaar: Ooit.. ;)
2) EasyAlbum 1.0 - Een 'tussendoor dingetje'. Een fotoalbum wat gebruik maakt van MySQL. Verder mogelijkheid om ZIP-bestanden met foto's neer te planten (server pakt ze uit). Tekst per album en per foto in de database. Gebruik van ModRewrite en anti-remote linking.. :D Natuurlijk ook mogelijkheid om één foto tegelijk te doen. Verder alles te bewerken en te verwijderen. Compleet met installatiescript.
Klaar: Voordat mijn ouders van vakantie komen... dan is die hard nodig.. ;D
Edit:
Shit, moest naar Koffiehoek! :D
Elwin
(Eris edit moet je het wel doen ;)) [-- Edit: Cheerio mate! :D]
7 views