Mensen die niet meer in de 'PHP testfase' zitten beginnen vaak aan grotere projecten. Zoals een website die volledig PHP is (waar nodig), of een mooi gebruikerssysteem, of een CMS, of, na ja... zo veel dus.

Ik ben benieuwd wat jullie huidige (grotere) projecten zijn. Ik hoef niet te weten dat je een gastenboek maakt, maar echt grotere dingen.
Vertel er ook even bij waarom je aan het project bezig bent en geef, indien aanwezig, een hyperlinkje zodat wij kunnen kijken...

Laat bij grote wijzigingen, of als het project helemaal af is, ook even weten dat het zover is... Dan kunnen we, wederom, ff checken. (en commentaar/advies geven)

Oké, TS begint:
1) SpaceFrog.ath.cx - Volledig CMS gestuurde website. Compleet met uploaden van *.HTML naar Template-folder, taalpakketten (voorlopig NL en EN), forum, poll, membersysteem.
Tenminste, dat allemaal is de bedoeling... het is nog lang niet af.. :D
Klaar: Ooit.. ;)

2) EasyAlbum 1.0 - Een 'tussendoor dingetje'. Een fotoalbum wat gebruik maakt van MySQL. Verder mogelijkheid om ZIP-bestanden met foto's neer te planten (server pakt ze uit). Tekst per album en per foto in de database. Gebruik van ModRewrite en anti-remote linking.. :D Natuurlijk ook mogelijkheid om één foto tegelijk te doen. Verder alles te bewerken en te verwijderen. Compleet met installatiescript.
Klaar: Voordat mijn ouders van vakantie komen... dan is die hard nodig.. ;D

Edit:
Shit, moest naar Koffiehoek! :D

Elwin

(Eris edit moet je het wel doen ;)) [-- Edit: Cheerio mate! :D]
2. MD5 Decoder
het werkt tot als je pass max 3 letters is, want langer duurt meschien wel dagen. Gaat gewoon alle combinaties af

Je moet niet zo dom ouwehoeren d@rk ;) want een 3 karakters md5 wachtwoord heeft netzoveel karakters als een 100 karakter md5 wachtwoord.. anders, post je script of hou op met die onzin ;)
Het gaat niet om de lengte van de hash aap!

Hij maakt wachtwoorden van 3 tekens die hashed en matcht ie.
Bij meer dan 3 letters zijn er NOG veel meer mogenlijkheden dus duurt het veel langer dan 3 tekens ...
Lijkt wel een circus hier! Konijn en een aap aan het zeuren (vooral de aap)...

@bassie
Je moet niet zo dom ouwehoeren d@rk ;) want een 3 karakters md5 wachtwoord heeft netzoveel karakters als een 100 karakter md5 wachtwoord.. anders, post je script of hou op met die onzin ;)

Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. Al klopt dat niet, want alleen jij lult dom.
:$
dutchcamel schreef op 22.10.2004 16:30
[quote=D@rk schreef op 22.10.2004 15:18]Vanwaar haal je dat paas = geef is of is da een hollands dialect ?

Geen dialect, van Engels 'to pass' maar dan dus nog eens getypt zoals je het uitspreekt..
Verloedering der Nederlandse taal :P[/quote]

Het is eigelijk gewoon de uitegraatie van de nederlandse Maatschapij ;)
Kan je niet tegen de waarheid, bassie?

# BuNNy : Genoeg geflame ...
Ik werk aan een game! net begonnen
Update!
Vandaag echt begonnen aan de Webshop :)
Twordt wel leuk, en zoals ik al verwachtte verandert er vrijwel niets aan de parsetijd als ik gewo0n alles echo ^^

Bekijk hier de voortgang
(Server is niet altijd aan ;))
Update EasyAlbm 1.0
Uhm.. al een aantal dingen af sinds mijn vorige update:
* Reacties per foto door bekijker
Dat is af.. Met Cookies om de naam e-mail te onthouden; als een gebruiker dat wil. Nog geen optie om de gegevens weer weg te halen.
Verder moet ik de admin nog een beetje uitbreiden. Moet reacties wel kunnen bewerken/verwijderen.
* Makkelijker gegevens van een foto of een album bewerken
Nope.. En daar moet ik nu ook reacties bijzetten...
* Preview van een paar foto's in de index
Random worden er drie foto's op de index gedumpt. Helemaal random doet die niet, want hij pakt bij mijn tweede album vaak dezelfde foto's. Maar ik heb wel vaker problemen gehad met random op die server...
* Betere thumbs
Ligt dus aan mijn GD...
* Copyrighttekst verkleinen
Tsjah.. Done. :D
* X-aantal albums op de index
Nog lang niet done.. :D
* Volgorde van foto's bij uploaden van ZIP-bestand
Ook nog niet...

Demo

Edit:
Nog snel iets gedaan voordat ik moet gaan werken. Gebruiker kan nu de cookie wissen door simpel een vinkje uit te zetten. X albums op de index is af...

Elwin
Mitch schreef op 30.10.2004 00:07
Update!
Vandaag echt begonnen aan de Webshop :)
Twordt wel leuk, en zoals ik al verwachtte verandert er vrijwel niets aan de parsetijd als ik gewo0n alles echo ^^

Bekijk hier de voortgang
(Server is niet altijd aan ;))

Notice: Undefined index: p in C:\Apache\htdocs\site\menu.php on line 13
Moederborden

Processoren

Geheugen

Voedingen

Harddisks