Wel even voor iedereen in dit topic die het over dyslecten heeft. (ben zelf ook een ras echte dyslect).

Er zijn heel veel verschillende soorten van dyslectie, zoals bij mij is weer precies het tegen over gestelde dan wat ze eerder zeiden, ik kan wel goed lezen maar gewoon niet schrijven.

Een programmeur van programmeertalen zoals php moet het vooral hebben van zijn wiskunde inzicht, en dat zit over het algemeen bij dyslecten wel goed
Arwin schreef op 28.02.2007 20:21
[quote='Steffan schreef op 28.02.2007 19:39']Koop een lollie en ga het vieren..

maar de winkels zijn dicht :)[/quote]
Men bedacht het internet:
Lollies on-line kopden :D
@Jonathan: Ben jij ook dyslectisch?

Offtopic:
Ik kijk net ff naar het woord dyslect en zie dat het woord "slet" er bijna letterlijk inzit. =P
[no offence]
@YPM
Hahaha dat is wel erg offtopic.
Nu je het zegt inderdaad...

On-topic
Dyslectici probeer gewoon zo goed mogelijk te typen en dan houden wij ook onze klep daarover :)
Gewoon keer overlezen desnoods, maar soms is het gewoon kl*te als er iets staat wat we niet kunnen ontcijferen, en al helemaal als diegene dan ook nog boos word...
JEEEEEEEEEEEEEY :D Lolly's online kopen :D Doe ik ook altijd :) 1 per keer. Tis alleen jammer dat er geen ' Dat is dan 1 euro en 49 cent. Hier is uw 51 cent wisselgeld. Prettige dag verder :D" uit m`n speakers komt :|

Geachte Admin/Moderator,

Zou er iemand van jullie het fatsoen op kunnen brengen hier een slotje op te sodemieteren? Straks breekt er hier nog een ruzie uit tussen uw leden. :)

Hoogachtend,
Thomas Postma
Kickstart
[email protected]

[Edit] 1 Koekje voor degene die in mijn post een spelfout vind :D [/edit]
Mijn spellingscontrole struikeld over :)
Waar blijft het koekje?
Als u mij kunt laten zien wat ik fout deed krijg u een koekje:)
Laten we maar ophouden... het begrijpen van posts zal nog wel gaan. Als ik al uit kan aan sommige berichten waar woorden worden afgekort met cijfers en de leestekens ver te zoeken zijn.

@ WillemJan: Mijn spellingscontrole struikelt al over het woordje 'admin' ;-) !
"JEEEEEEEEEEEEEY :D" is in ieder geval niet correct nederlands
Eigenlijk is dat eerste stukje vol met fouten...
Thomas schreef op 28.02.2007 21:34
JEEEEEEEEEEEEEY :D Lolly's online kopen :D Doe ik ook altijd :) 1 per keer. Tis alleen jammer dat er geen ' Dat is dan 1 euro en 49 cent. Hier is uw 51 cent wisselgeld. Prettige dag verder :D" uit m`n speakers komt :|

Geachte Admin/Moderator,

Zou er iemand van jullie het fatsoen op kunnen brengen hier een slotje op te sodemieteren? Straks breekt er hier nog een ruzie uit tussen uw leden. :)

Hoogachtend,
Thomas Postma
Kickstart
[email protected]

[Edit] 1 Koekje voor degene die in mijn post een spelfout vind :D [/edit]

Nu we toch offtopic bezig zijn:

Je hebt een

[edit]
edit stukje
[/edit]

In je post staan, maar je hebt je post niet eens geëdit, knap

Leuke ander vraag:

Hoe luidt de vervoeging van echoën.
Oke oke :) Jeeeeeeeeeeeh is geen nederland, Admin ook niet, maar wel een woord dat in nederland gebruikt word, en iig niet verkeerd geschreven

Komt ie :D

[edit] Knap he (A) [/edit]

Reageren