Wel even voor iedereen in dit topic die het over dyslecten heeft. (ben zelf ook een ras echte dyslect).
Er zijn heel veel verschillende soorten van dyslectie, zoals bij mij is weer precies het tegen over gestelde dan wat ze eerder zeiden, ik kan wel goed lezen maar gewoon niet schrijven.
Een programmeur van programmeertalen zoals php moet het vooral hebben van zijn wiskunde inzicht, en dat zit over het algemeen bij dyslecten wel goed
wow. Das php, snap ik dus geen ruk van, maar mensen, ik ga weer verder met het bouwen van m`n gastenboek. Jaja, ik probeer het te leren door middel van zo`n ding
Ik ga binnenkort proberen om C++ te leren... dat is ook vet...
En zo'n db kan je opzich wel maken =P
Gewoon van een of andere spellings controle het spellings bestand pakken en exploden...
o en dat koekje wil ik ook wel, maar dan wel graag 3
ik houd wel van koekjes, vraag Kasper maar
o en nog iets, voor een ieder die dit offtopic vindt raad ik aan naar de "conceits" in bijvoorbeeld de gedichten van hoe-heet-die-Engelse-mafkees-ook-al-weer, beter bekend als "vergezochte vergelijkingen" trouwens
Nog een fijne dag, en Willem-Jan, het spijt me, maar als ik zo'n onzin topic zie kan ik het gewoon niet laten, sorry, als je boos bent wil ik er wel over denken volgende uitje een biertje cadeau te doen, of er eentje wel zelf te betalen
[edit]
Iemand die zich toch verveeld en een beetje redelijk is in Frans, kan die dit gedicht even voor me vertalen? Hoeft niet letterlijk. En als je daar geen zin in hebt, kun je dan misschien vertellen waar het over gaat? (A)
Mijn frans is gewoon kut...
---
Des modés
Accrochés à leurs pompes sorties du dernier cri
D'un futal fantaisie pour attirer les yeux
Quelques express fashion, pour imiter les d'jeuns
C'est sur Thé à la mode, poison d’un hurlement
Moi je m’suis pointé avec un pince chemise
J'avais l'air d'un vieux chnock un peu introverti
J'avais mis des chaussures, p'tetre un peu trop vernies
Heureusement qu'j'avais pas, trouvé l'noeud papillon.
J'étais tant démodé, qu’la musique, faillit bien s'arréter.
Et puis dans un pas groove j'ai déchiré ma ch'mise
Oter le pantalon pour finir en caleçon
J'ai balancé les shoes pour frapper les tams tams,
Puis j'ai fini branché sans bien savoir comment...
Tu vois :
C'est pas bien compliqué pour être un des modés !
[/edit]
Ik vind het bijna knap dat jullie het altijd voor elkaar krijgen om een "Serieus" topic in zoiets te veranderen ...
Veel plezier nog :)
Ik ga pitten, wekker gaat weer om 5 uur :(
Kan iemand niet een php script schrijven die alle klokken (analoog, digitaal) in het land een paar uur achteruit kan zetten? Dan valt het niet op als ik morgen wat later uit me bed kom :)
Nou, is dat een uitdaging of niet ;) Kunnen jullie je tijd allemaal nuttig gaan besteden :p