iedereen heb me wel eens gezien ergens op een topicje of tutje ofzo maar ik had een vraag over gehandicapt zijn:
heb jullie een handicapt of kennen jullie iemand die gehandicapt is of iets? ben ik naar benieuwd of wat is jullie mening kunnen gehandicapte mensen of kinderen scripten iets dergelijks
Wel, ik denk dat je dan een onderscheid moet maken tussen mentaal- en niet-metntaalgehandicapten. De eerste groep is natuurlijk out of question, maar de tweede niet echt.
Het hangt er natuurlijk vanaf in welke maten iemand fysiek gehandicapt is. Als je bijvoorbeeld moeite hebt lopen, dan zal je perfect kunnen scriptden, denk ik. Maar als je problemen hebt met de coördinatie van je armen en vingers, dan zit je wel met een probleem. Toch is dit probleem niet onoverkomelijk denk ik.
Goeie vraag, maar het juiste antwoord, dat is nog veel beter. De vraag is natuurlijk of er iemand hier op het forum rondspookt die een gehandicapte kent of dat zelf is...
Dan hangt het er vanaf in welke mate natuurlijk. Mogen we ook weten wat er juist hapert, of houd je dat liever voor jezelf? Het hangt denk ik grotendeels af van de maat waarin en waar je juist gehandicapt bent.
Kijk maar eens naar "Bill Gates" hij zouw het syndroom van asperger hebben...
Maar hij maakt er niet echt goed gebruik van vind ik...
Maar of je dit echt een handicap zouw noemen, dat weet ik niet. Want hoe jij het zegt "gehandicapt" is erg breed natuurlijk, van een missende vinger tot rare geluiden maken...
Bij het syndroom van Asperger hoort bijvoorbeeld wel sociale problemen, gebrek aan inlevingsvermogen, de voorkeur voor stereotiepe bezigheden en de afkeer van veranderingen, maar de intelligentie en taalontwikkeling zijn niet of tenminste niet ernstig gestoord.
Typisch (oudere) Windows-versies :-) ! Nee, ik ben geen Windows-hater...
</offtopic>
Bij het syndroom van Asperger hoort bijvoorbeeld wel sociale problemen, gebrek aan inlevingsvermogen, de voorkeur voor stereotiepe bezigheden en de afkeer van veranderingen, maar de intelligentie en taalontwikkeling zijn niet of tenminste niet ernstig gestoord.
Typisch (oudere) Windows-versies :-) ! Nee, ik ben geen Windows-hater...
</offtopic>
ik wel dus:p nadat ik me examens heb gehad pleur ik "Ubuntu" op mijn computer:D
?
Onbekende gebruiker
07-03-2007 15:28
Ik heb Ubuntu samen met WinXP op me laptop gekregen en levent ook