Beste iedereen,

iedereen heb me wel eens gezien ergens op een topicje of tutje ofzo maar ik had een vraag over gehandicapt zijn:

heb jullie een handicapt of kennen jullie iemand die gehandicapt is of iets? ben ik naar benieuwd of wat is jullie mening kunnen gehandicapte mensen of kinderen scripten iets dergelijks

Groetjes Alex
@ Mebus: Da's dus een GEESTELIJKE handicap. Wel een die intelligentie met zich mee brengt en dat staat ook op wikipedia.

Ik ken niemand met een lichamelijke handicap die script. Ik ken wel een gamer met twee stompjes. Hij heeft alleen knokkels, die overigens wel bovenmaats zijn, waarmee hij behoorlijk goed z'n toetsenbord kan bedienen.
Ik heb Ubuntu samen met WinXP op me laptop gekregen en levent ook

Heb hier 5 cd's liggen:D

Ik ken wel mensen die een handicap hebben, zoals doof zijn of blind. Het lijkt me vreselijk om 1 van die 2 dingen te krijgen/hebben.

Toch heb ik respect voor alle gehandicapten, hoe erg het ook is, ik zou er niet mee kunnen leven.

Inderdaad, vaak ben ik maar als te blij dat ik niet zoiets heb:) Zulke mensen heb ik dan ook respect voor en ga ik niet een half uur lang aanstaren...

GR. mebus
Lapidi nu ken je iemand ik doe het :D hihi
Kennen en kennen is twee, maargoed je hebt een punt.

Persoonlijk zou ik er niet mee kunnen leven dat ik gehandicapt zou zijn. Dat neemt niet weg dat ik die mensen veracht of ze ga nastaren, maar gewoon, ik zou het niet kunnen. Dat komt denk ik ook omdat ik de lat voor mezelf nogal hoog leg, te hoog misschien.

@ Alex: Doe zo verder zou ik zeggen ;-) !
wat bedoel je @Ponzi
Ik wilde je 'feliciteren' met de omgang van je handicap. Ook dat je dat niet in de weg laat zitten om bijvoorbeeld te scripten ;-) .
mebus schreef op 07.03.2007 15:26

ik wel dus:p nadat ik me examens heb gehad pleur ik "Ubuntu" op mijn computer:D

Let op met Ubuntu installeren, in een versie zit een bug. Na de installatie lag Windows plat! (bij mij dan tenminste)
... wat denk je zelf ... deinstalleer windows en hij doet het niet meer =0
@alex
Mag ik dan vragen wat voor handicap je precies heb? En wat je eraan doet om toch te kunnen scripten? Ik neem aan dat je daar dan een oplossing voor heb gezocht!

Ik ken tevens ook iemand met lichamelijke handicap maar die is ook IT beheerder (hij mist zijn duimen).
Mijn grootste handicap is m'n computer verslaving =(
Maar dat maakt niet uit op het scripten...

Reageren