iedereen heb me wel eens gezien ergens op een topicje of tutje ofzo maar ik had een vraag over gehandicapt zijn:
heb jullie een handicapt of kennen jullie iemand die gehandicapt is of iets? ben ik naar benieuwd of wat is jullie mening kunnen gehandicapte mensen of kinderen scripten iets dergelijks
@ Mebus: Da's dus een GEESTELIJKE handicap. Wel een die intelligentie met zich mee brengt en dat staat ook op wikipedia.
Ik ken niemand met een lichamelijke handicap die script. Ik ken wel een gamer met twee stompjes. Hij heeft alleen knokkels, die overigens wel bovenmaats zijn, waarmee hij behoorlijk goed z'n toetsenbord kan bedienen.
Kennen en kennen is twee, maargoed je hebt een punt.
Persoonlijk zou ik er niet mee kunnen leven dat ik gehandicapt zou zijn. Dat neemt niet weg dat ik die mensen veracht of ze ga nastaren, maar gewoon, ik zou het niet kunnen. Dat komt denk ik ook omdat ik de lat voor mezelf nogal hoog leg, te hoog misschien.
@alex
Mag ik dan vragen wat voor handicap je precies heb? En wat je eraan doet om toch te kunnen scripten? Ik neem aan dat je daar dan een oplossing voor heb gezocht!
Ik ken tevens ook iemand met lichamelijke handicap maar die is ook IT beheerder (hij mist zijn duimen).