Beste iedereen,

iedereen heb me wel eens gezien ergens op een topicje of tutje ofzo maar ik had een vraag over gehandicapt zijn:

heb jullie een handicapt of kennen jullie iemand die gehandicapt is of iets? ben ik naar benieuwd of wat is jullie mening kunnen gehandicapte mensen of kinderen scripten iets dergelijks

Groetjes Alex
Marien schreef op 07.03.2007 16:30
@alex
Mag ik dan vragen wat voor handicap je precies heb? En wat je eraan doet om toch te kunnen scripten? Ik neem aan dat je daar dan een oplossing voor heb gezocht!

Ik ken tevens ook iemand met lichamelijke handicap maar die is ook IT beheerder (hij mist zijn duimen).

De naam weet ik zelf ook niet een moeilijke naam maar ik kan niet lopen en heb een elektrische rolstoel maar vandaag is me rolstoel verwisseld door een oude en me rechtse hand is slap en ik kan niet zo goed praten
@Alex: Stom/*** voor je zeg.
en ik ben christen dus niet schelden:P
Over een klote handicap gesproken...

Bij mij in het basketball team zit een gast en die heeft 1 verlamde arm en 1 half-mank been...
over me handicap ik heb bananenvoeten
Dat is echt balen voor je Alex... Ik ken niemand die gehandicapt is. Wel als ik er een zie (op school => hij zit in de brugklas) dan heb ik echt wel medelijden voor hem/haar.
Het lijkt me totaal niet leuk om gehandicapt te zijn.

Ze zeggen dat ik geestelijk niet normaal ben, maar dat is iets anders :P XD

BTW:
Een klompvoet is een aangeboren afwijking die bij een op 800 pasgeboren kinderen voorkomt, tweemaal zo vaak bij jongens als bij meisjes. Dat betekent dat er in Nederland per jaar 190 a 200 kinderen met klompvoetjes worden geboren. In ongeveer de helft van het aantal gevallen is de aandoening dubbelzijdig, dus bij beide voeten. Als iemand maar aan een kant een klompvoet heeft is het iets vaker aan de rechterkant dan aan de linkerkant.

Dat is echt wel veel :O
ik heb respect voor mensen met een handicap, moest ik persoonlijk lichamelijk gehandicapt zijn zou ik wss nooit zo sterk zijn als jullie
:D
Ik zou mezelf waarschijnelijk afmaken als ik zo zwaar gehandicapt zou zijn...
[niet om je op ideeen te brengen!!]
dat doe ik nooit dan kun je niet verder leven

Reageren