iedereen heb me wel eens gezien ergens op een topicje of tutje ofzo maar ik had een vraag over gehandicapt zijn:
heb jullie een handicapt of kennen jullie iemand die gehandicapt is of iets? ben ik naar benieuwd of wat is jullie mening kunnen gehandicapte mensen of kinderen scripten iets dergelijks
Beetje late reactie Alex :P, heb je veel posts nodig??:P
ik weet het mijn reactie staat ook nix in..:P
[edit]
Maar het is wel een pagina verder :D
[/edit]
[edit]
@Ponzi: Het staat in de koffie hoek man, chill out. Ik weet dat het nutteloos is, dat heb ik ook in mijn reactie gezet.
BTW Hoe kom jij trouwens op dat soort forums:P
[/edit]
Onvoorstelbaar... zoek aub een leven :-) . Het langer maken van topics is alles behalve boeiend als er geen zinnige inhoud instaat. Ga hiervoor liever naar dit soort forums...
Ik ben volledig rustig :-) ! Helemaal... kalm. Dat soort forums, tja, wat wil je dat ik zeg? Vriendinnen sturen mij zo al eens een linkje via msn :-) .
Is trouwens hilarisch om te lezen... vooral de 'boys'-sectie. Gekke kronkels hebben sommige mensen toch :-p !
Wat wil je met ongelooflijk veel mensen die nog veel meer ongelooflijk nutteloze berichten plaatsen :-) . Gebeurt dagelijks wel een keer of tien. Seffens zal het wel weer werken.