Hi, ik zou graag eens kijken hoe sterk ik mn pc kan overklokken.
maar daarvoor zou ik willen weten hoe hoog de temp van een intel celeron 850Mhz eigenlijk mag komen. Nu draait hij ongeveer op 1000Mhz maar sommige dingen gaan nog traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
(ben op dit moment ook bezig met ubuntu experimenten)
als ik het goed begrijp moet ik nu kijken voor enkele 'diplomas' via een wat kleinere job en dan, volgend jaar, als ik 16 ben kan ik beginnen met het grotere werk. Klopt dit?
k werk lekker bij de boer maar ook zo af en toe na schooltijd en heb een contract die precies zoveel uur is als het maximum wat k mag verdienen voor mijn kindergeld gebeuren :P
maar de rest van de uren die ik werk krijg k zwart uitbetaald as overuren (%150 procent bij het bedrijg waar k werk das dus dan 5,50/2=2,75+5,50=8,25 per uur en dat z'n 8 uur per week :P
en dan voor eeen 17 jarige :P best lekker
nico, heb jij dan zo'n 264 euro/maand in't zwart? Ik denk er ook aan maar ik moet eerst nog iemand zoeken die mij kan gebruiken. Ik zit in het ASO dus ik denk dat ik wel niet bij een elektricien kan geen wegens het nog nooit met elektriciteit gewerkt te hebben. Zijn er mensen met ideeën waar ik het best met mn zoektocht begin?