Hi, ik zou graag eens kijken hoe sterk ik mn pc kan overklokken.
maar daarvoor zou ik willen weten hoe hoog de temp van een intel celeron 850Mhz eigenlijk mag komen. Nu draait hij ongeveer op 1000Mhz maar sommige dingen gaan nog traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
(ben op dit moment ook bezig met ubuntu experimenten)
?
Onbekende gebruiker
10-03-2007 23:17
/me draait Ubuntu op 500 MHz met 1 Gb geheugen en dat werkt goed en snel. Ubuntu vraagt maar heel weinig rekenkracht maar wel akkelig veel van je RAM.
/me draait Ubuntu op 500 MHz met 1 Gb geheugen en dat werkt goed en snel. Ubuntu vraagt maar heel weinig rekenkracht maar wel akkelig veel van je RAM.
Ehmmm en ik heb een 517 Mhz computer ( overklokt ) en maar 196 Mb ram geheugen. En hierop wil ik ook nadat ik me examens heb gehaalt ook ubuntu opzetten:p
Maar mijn cpu temperatuur is ong rond de 55 graden geloof ik... Maar als ie te warm word ( 60 graden ) schakelt ie automatisch uit... Verder is dat bij mij nog geen 1 keer gebeurt gelukkig:) Wel toen ik hem net iets te hoog had gedaan toen viel ie wel uit...
Om terug ontopic te gaan:Ik heb 3x 128mb maar daarop gaat hij nog net niet lekker, daarop dat ik eens een jobje ga doen (misschien thuisw8en ook?)
Mebus, ik stel voor dat je eerst xubuntu installeerd, ik had eerst problemen met ubuntu, heb dan xubuntu geïnstalleerd en dan daarop de live-cd draaiende gekregen. Is trouwens iets dat ik iedereen aanraad: als je de live niet goed kan draaien zal je waarschijnlijk wat meer problemen hebben.
Nu ik toch over geld bezig ben: Ik vraag mij af of het mogelijk is om op een site google ads te zetten (/1000 views) en dat de opbrengst automatisch naar een account word geplaatst zonder tussenkomst van een rekening en dat ik dan het geld kan gebruiken voor hosting.
@webmakerij: Zal ik dan ook maar eens wat ram moeten aanschaffen zeker