Dag iedereen,
Ik mag van mijn moeder geen host betalen maar ik heb een ideetje hoe ik dat wel kan zonder een cent van mijn bank aan te raken, of toch, dat denk ik...
Het is dus de bedoeling dat ik een heel goedkope host heb (indien mogelijk met domain name) Op andere sites van me (2à 3) zou ik dan google adds zetten, dan moeten die adds betaald worden op een of ander account (weet niet welk dit kan) waarmee ik dan die host kan betalen.
Dus nu zou ik willen weten of dat eigenlijk mogelijk is. En indien ja, bij welk dinges moet ik dan een account maken waarnaar google die bedraagjes kan dumpen. en welke host veilig is, in de zin dat ik alles heb dat ik nodig heb en dat als mijn adds niet genoeg opbrengen dan gewoon mn site plat ligt.
Je studeerd wetenschappen? Mag ik dan vragen hoe oud je bent (dat staat namelijk niet in je profiel)? En je bezit wel drie andere sites? Waar/hoe heb je die dan gehost? En kan je niet iets van sponsoring regelen? Hosting kost tegenwoordig redelijk weinig (ik betaal zo uit mijn hoofd €8,- per 100GB transfer) dus als je een beetje interessante website heb kan ik het mij voorstellen dat je iets leuks kunt regelen.
?
Onbekende gebruiker
11-03-2007 18:16
Probleem is dat je meestal vooraf betaald ipv achteraf.
@ leroy: je kan toch ook uitbetaald krijgen per 1000 bezoekers, denk ik
@ arjan: ik kom 15 dus dat kan een probleem vormen zeker??? ;-(
Die andere host is, ow problem, 1 van de 2 sites is al te lang inactief geweest maar die andere krijgt toch 200 hits per dag, zonder dat ik hem extra promoot (en het rare is dat het eigenlijk een heel stomme site is, begrijp het niet)
en.. ik mag er ads op plaatsen dus...
@ ypm: Als ik dan een maand of 3 w8 moet dat toch voor elkaar zijn, ene er zijn hosts waarbij ik daar voor toch wel (8x12=96) een jaar mee weg, en ik hoef zelfs geen 100gb transfer, met 50 kan ik al een eind weg
@ axel: Dat gaat er bij mijn moeder niet door, ze weet dat er gratis hosts zijn waar je dat ook kunt
ben beniewd als ik er iets mee zou kunnen doen, dan ben ik eigenlijk van die gratis hosts af.
Hard, waar host je? Mijn kost het al snel 20 euro. Ookal overschijd ik het nooit, in de toekomst kan dit wel gebeuren :)
Eigen rack&servers, bovenstaande is zo'n beetje de inkooprprijzen die 'hosters' dan weer betalen. Uiteraard komen er nog wel meer kosten bij (eg, rackspace, tegenwoordig ook stroom en andere dingen) maar de pure kosten voor dataverkeer steld weinig voor.