Dag iedereen,
Ik mag van mijn moeder geen host betalen maar ik heb een ideetje hoe ik dat wel kan zonder een cent van mijn bank aan te raken, of toch, dat denk ik...
Het is dus de bedoeling dat ik een heel goedkope host heb (indien mogelijk met domain name) Op andere sites van me (2à 3) zou ik dan google adds zetten, dan moeten die adds betaald worden op een of ander account (weet niet welk dit kan) waarmee ik dan die host kan betalen.
Dus nu zou ik willen weten of dat eigenlijk mogelijk is. En indien ja, bij welk dinges moet ik dan een account maken waarnaar google die bedraagjes kan dumpen. en welke host veilig is, in de zin dat ik alles heb dat ik nodig heb en dat als mijn adds niet genoeg opbrengen dan gewoon mn site plat ligt.
Testperiode? Bedoel je dat je bij Jacco kijkt of je advertenties genoeg inkomen hebben?
dus als ik overmorgen naar die domain ga, kom ik terecht in de index van mn website? zo automatisch?

Samiro: nee, ik bedoel voor die hosting bij jouw; kunnen we eens kijken of het voor jouw voordelig is
@reinhout Ja

@ Samiro nee hij wil graag een testpakket
na 7 pagina's en 2 maanden rolt de oplossing nu binnen: badankt!
@samiro
Hoeveel krijg je per klik op een van die advertenties of per 1000 vieuws ?Het is de bedoeling dat ik zo een beetje beter kan inschatten hoeveel bezoekers er ongeveer moeten klikken
Hoeveel ct. je per klik ontvangt hangt af van de 'CTR' van de pagina wat reclame maakt (en dus op geklikt hebt).

Ik weet niet precies hoe het zit maar volgens mij heeft het te maken met het aantal advertenties dat een bedrijf heeft. Als er bijvoorbeeld 100 advertenties voor één bedrijf zijn, en er wordt op geklikt, levert dit minder op dan een bedrijf dat maar 1 advertentie heeft.
Ik wil voor de volgende vraag geen nieuw topic openen dus vraag ik het hier even:
Is het eigenlijk goed om veel gebruik te maken van include() ?
is omdat ik me dan beter met de tekst kan bezighouden. of bestaat er eigenlijk een betere manier om mijn template te includen en dan enkel de tekst in de brondcode te zetten; nu zit ik toch met een include of 3/ pagina.
@reinhout:

Als het de overzichtelijkheid van je scripts ten goede komt mag je gerust veel includen, includen is niet slecht ofzo..
:) maar om een template te "onderhouden" kan je best CSS gebruiken ... is het netste en als je iets aan je template veranderd moet dat maar op 1 plaats
(bij include ook hoor maar ik denkt dat CSS veel geavanceerder is :) )

Reageren