Dag iedereen,
Ik mag van mijn moeder geen host betalen maar ik heb een ideetje hoe ik dat wel kan zonder een cent van mijn bank aan te raken, of toch, dat denk ik...
Het is dus de bedoeling dat ik een heel goedkope host heb (indien mogelijk met domain name) Op andere sites van me (2à 3) zou ik dan google adds zetten, dan moeten die adds betaald worden op een of ander account (weet niet welk dit kan) waarmee ik dan die host kan betalen.
Dus nu zou ik willen weten of dat eigenlijk mogelijk is. En indien ja, bij welk dinges moet ik dan een account maken waarnaar google die bedraagjes kan dumpen. en welke host veilig is, in de zin dat ik alles heb dat ik nodig heb en dat als mijn adds niet genoeg opbrengen dan gewoon mn site plat ligt.
ben ik mee, en weet je waar de limiet ligt?
Reinhout, valsspelen met AdSense is even dom als morgen de belastingen oplichten. Ze hebben dat onmiddellijk door.

Als je geld wilt verdienen met AdSense moet je gewoon een degelijk aantal bezoekers krijgen. Verder moet je het boeltje zijn gang laten gaan ;-) .
Het kan tegenwoordig al voor 20 euro per jaar (zie mij, 1 GB, onbeperkt dataverkeer)

[edit]En ja, overtuigen is de juiste manier[/edit]
Onbeperkt bestaat niet ....

Ga maar kijken als je 4 gig per dag verbruikt .,..
Ok... heb ze net gesproken en ze zeggen, dat het echt ONBEPERKT is, mits het normaal is en niets bij de andere websites wegslokt, mocht dat wel gebeuren nemen ze contact op, maar en zal (nog) geen maatregelen worden genomen.
Arjan Schuurman schreef op 11.03.2007 22:37
Ok... heb ze net gesproken en ze zeggen, dat het echt ONBEPERKT is, mits het normaal is en niets bij de andere websites wegslokt, mocht dat wel gebeuren nemen ze contact op, maar en zal (nog) geen maatregelen worden genomen.

Eris schreef op 11.03.2007 22:27
Onbeperkt bestaat niet ....

Ga maar kijken als je 4 gig per dag verbruikt .,..

Geloof Eris maar, het is echt geen niet onbeperkt.
nu, nog eens mijn eerste vraag: Kan ik via adsense, de eerlijke manier(-> Ponzi)
het geld op een paypal (???) account zetten en dan met paypal mijn host betalen? (als er alternatieven zijn voor online geld-accounts, laat het weten)
en ook: welke host is goedkoop, goed (met domain erbij) en laat paypal toe?

(het is wel de bedoeling dat ik geen uittreksels thuis ontvang, noch telefoontjes)
ik ken er een 20€ per jaar dan krijg je een webhosting en domeinnaam Luckyluke-services
Alex schreef op 12.03.2007 18:45
ik ken er een 20€ per jaar dan krijg je een webhosting en domeinnaam http://www.luckyluke-services.nl/

Heeft luuk je geforceerd dit te posten ? ;)
nee ik gebruik het zelf ook

Reageren