Daar ben ik weer (ga please niet glijk zijken over onzinnig topic)
en ik wou het graag hebben over pesten en of problemen thuis.
Ikzelf word namelijk gepest en als ik nu het woord school hoor raak ik al in paniek. Daar komt ook nog eens even lekker bovenop: Problemen thuis. Worden voornamelijk veroorzaakt door problemen @ school.
Welke ervaring hebben jullie met pesten/heb je 't meegemaakt (zo ja hoe is het opgelost?)
Groetjes Paul (Ik hoop dat jullie me niet gelijk gaan afzijken)
Ik ben nooit gepest geweest, en ik heb ook nooit echt gepest.
Als je sterk overkomt, en toont dat je van je laat afbijten dan gebeurt dat niet denk ik...
ff voor de duidelijkheid ik ben protestants, baptistisch heel vrij. EN IK GELOOF NIET IN DE PAUS, juist niet dat isn heel ander verhaal maar dat zit denk ik n beetje ingewikkeld.
En nog ff over die jonges die geen vriendin krijge; volges mij ook niet want n meisje valt miss qua uiterlijk opze maar voort innerlijk hoeve ze echt niet te kome! en dan nog iets, ik ben zelf nou niet de knapste van de klas, maar als iemand op mij valt valt ie op innerlijk en dat zit wel goed denk ik;)
TRouwens aan innerlijk heb je, iig op de lange duur denk ik wel meer!!!
Ja maar vrouwen zijn opzich raar volk... Ik dacht tot de 2e ook dat ik het met m'n innerlijk wel zou redden... nu ga ik voor de combi =P
En het schijnt zo te zijn dat vrouwen op 'slechte' mannen vallen...
Misschien de meeste wel, maar kheb qua uiterlijk gewoon niet zoveel te bieden en kdenk dat mede hoogbegaafden ook meer aan een vriendje of gewoon goede vriend hebben die ze begrijpt en die tenminste normaal doet. Dat denk ik dan, maarja, dat moete jullie zelf maar wete, weet wel dat er weinig mense (echt) hoogbegaafd zijn dus dat is miss. weln probleem maarja. IK BLIJF HOE DAN OOK MEZELF, zelfs daarvoor;):P
Greetz,
AJ
P.S.; kdenk het niet maar als een meisje deze posts ziet; wil ze dan ff reagere met wat zij nou vind:P