Hallo mensen,

Daar ben ik weer (ga please niet glijk zijken over onzinnig topic)
en ik wou het graag hebben over pesten en of problemen thuis.
Ikzelf word namelijk gepest en als ik nu het woord school hoor raak ik al in paniek. Daar komt ook nog eens even lekker bovenop: Problemen thuis. Worden voornamelijk veroorzaakt door problemen @ school.
Welke ervaring hebben jullie met pesten/heb je 't meegemaakt (zo ja hoe is het opgelost?)

Groetjes Paul (Ik hoop dat jullie me niet gelijk gaan afzijken)
@mebus: Ja jij niet nee, na 12 breezers zijn ze meestal niet echt kieskeurig meer =P

@AJ: Geef mij maar een vriendin, wel eentje met een bovengemiddeld IQ graag, meisjes kan je gewoon veel beter mee praten etc. (ja dat klinkt gay, maar zo denk ik er gewoon over...)
Hallo allemaal,

Nog ff over dat van een vriendin, kbedoel het hoeft van mij niet iemand te zijn mt hoog IQ maar als je Hoogbegaafd bent snap je elkaar wel goed en dat soort mensen weten innerlijk wel te waarderen, anderen ook wel, maarja, we zien wel hoe het leven loopt!

@YPM(en mebus);

Ik ben het helemaal met je eens :P over mebus:p

Greetz allemaal,
AJ
YPM schreef op 14.03.2007 17:26
Ja maar vrouwen zijn opzich raar volk... Ik dacht tot de 2e ook dat ik het met m'n innerlijk wel zou redden... nu ga ik voor de combi =P
En het schijnt zo te zijn dat vrouwen op 'slechte' mannen vallen...

Nou dankjewel...
Lotte schreef op 14.03.2007 17:55
[quote='YPM schreef op 14.03.2007 17:26']Ja maar vrouwen zijn opzich raar volk... Ik dacht tot de 2e ook dat ik het met m'n innerlijk wel zou redden... nu ga ik voor de combi =P

Nou dankjewel...[/quote]
Er zijn natuurlijk uizonderingen Lotte. ;-)))
SanThe schreef op 14.03.2007 17:59
[quote='Lotte schreef op 14.03.2007 17:55'][quote='YPM schreef op 14.03.2007 17:26']Ja maar vrouwen zijn opzich raar volk... Ik dacht tot de 2e ook dat ik het met m'n innerlijk wel zou redden... nu ga ik voor de combi =P

Nou dankjewel...[/quote]
Er zijn natuurlijk uizonderingen Lotte. ;-)))[/quote]

Dankjewel :)
SanThe maakt Lotte's dag met één enkele opmerking goed :-) ! Mebus en YPM kunnen nog een voorbeeld aan hem nemen want zo moet het.

Vrouwen zijn niet raar, ze denken gewoon anders. Daar kan niets aan veranderd worden. We mogen er best blij om zijn, want wat is er nog interessant aan ze als ze toch hetzelfde redeneren als mannen? Niets lijkt me....
Ponzi schreef op 14.03.2007 18:03
SanThe maakt Lotte's dag met één enkele opmerking goed :-) ! Mebus en YPM kunnen nog een voorbeeld aan hem nemen want zo moet het.

Vrouwen zijn niet raar, ze denken gewoon anders. Daar kan niets aan veranderd worden. We mogen er best blij om zijn, want wat is er nog interessant aan ze als ze toch hetzelfde redeneren als mannen? Niets lijkt me....

Oh fantatisch, zo hoor ik het graag :)
Ponzi schreef op 14.03.2007 18:03

Helemaal mee eens.
wat een reacties op deze topic!!! heb de moed niet om het helemaal door te lezen!
maar nu de examens naderen is mijn pa plots zo hatelijk tegen me beginnen doen, hij neemt zelfs de router weg (gelukkig, zoals nu vind ik hem vlug terug)
als ik 5 min op de pc zit begint hij te zagen en gisteren zei hij - nadat ik gezegd had dat ik al 3u 45 min gestudeerd had - 'Ik moest wel 12 uren leren toen ik zo oud was'
Heb ik de bedenking: 'Hoe komt het dan dat hij 85 kg weegt, als hij geen tijd had om te eten, of wel had hij een wondermiddel dat hij geen eten noch slaap nodig had'
zo, dat is de evolutie van de afgelopen 2 dagen en over 5dagen zijn de exmns daar
wens me succes, Reinhout

Ik leer wel leven met mn pa maar dat maakt het er wel niet makkelijker op!
@ Reinhout : Suc6 met je examens. Heel veel wijsheid en kennis gewenst!!

Reageren