Hallo mensen,

Daar ben ik weer (ga please niet glijk zijken over onzinnig topic)
en ik wou het graag hebben over pesten en of problemen thuis.
Ikzelf word namelijk gepest en als ik nu het woord school hoor raak ik al in paniek. Daar komt ook nog eens even lekker bovenop: Problemen thuis. Worden voornamelijk veroorzaakt door problemen @ school.
Welke ervaring hebben jullie met pesten/heb je 't meegemaakt (zo ja hoe is het opgelost?)

Groetjes Paul (Ik hoop dat jullie me niet gelijk gaan afzijken)
@Luke: Wraak is zoet....
Precies dat bedoel ik eigenlijk :-)
Maar nog steeds blijf ik erbij dat je je gewoon verlaagd naar het niveau van hen en dat is zwak! Denken oké, maar zeggen, nee, dat vind ik niet kunnen
Dan zegt men vaak wel 'Ach, t is maar een geintje', maar je weet nooit hoe een ander er op reageert.
WillemJan Zijderveld schreef op 16.03.2007 18:35
[quote='PHPerik schreef op 16.03.2007 17:28']Zucht. Ik wens genoeg mensen pijn. En mensen die mij pesten kunnen van mij dood vallen. Als iemand me pest zou ik hetzelfde terug doen x 10. Dus niet zo pussy met je respect enzo, zij hebben ook geen respect voor jou. Als je altijd zo blijft doen dan kom je nooit ergens en wordt je je hele leven straks gepest. Maar ja, dan is God wel met je. Woei.

Toevallig vrienden met George W Bush?[/quote]

Wat denk je zelf...

@PHPerik, zo kom je er nooit uit, dan gaan zij het weer 10 x zo hard terug doen....

Reageren