Hallo mensen,

Daar ben ik weer (ga please niet glijk zijken over onzinnig topic)
en ik wou het graag hebben over pesten en of problemen thuis.
Ikzelf word namelijk gepest en als ik nu het woord school hoor raak ik al in paniek. Daar komt ook nog eens even lekker bovenop: Problemen thuis. Worden voornamelijk veroorzaakt door problemen @ school.
Welke ervaring hebben jullie met pesten/heb je 't meegemaakt (zo ja hoe is het opgelost?)

Groetjes Paul (Ik hoop dat jullie me niet gelijk gaan afzijken)

@Kalle, wie verplicht je dit topic te lezen? Dacht dat het koffiehoek was, dat het daar mocht gaan wat je wou?

Daarom ben je geen mod meer. Wat een kindje ben jij. Wat een baby sorry.
Is dat een argument? Beetje zwak argument namelijk. Jij zei dat je geen zin had om ernaar te luisteren, dan doe je dat toch niet?! Niemand vraagt het, niemand verplicht het je.
Kalle schreef op 16.03.2007 00:25

@Kalle, wie verplicht je dit topic te lezen? Dacht dat het koffiehoek was, dat het daar mocht gaan wat je wou?

Daarom ben je geen mod meer. Wat een kindje ben jij. Wat een baby sorry.

Tsss.. Beetje jammer Kalle. Inderdaad, als je het niet wil lezen lees het dan niet maar ga niet zitten schoppen en schelden.\

Klaasjan
Hallo allemaal,

Nog ff een tip, als je het zo kut vind dat iedereen jou loopt uit te schelde en kapot loopt te ramme (letterlijk en figuurlijk) waarom zou je het dan zelf terug doen?! als je gewoon op een respectvolle manier reageert dan krijg je van volwassenen en LATER wel veel meer respect.

MAAR HET BELANGRIJKSTE; BLIJF ALTIJD IN ALLES JEZELF!!!!! hoe stom/vervelend dat ook voor jezelf is! als je anders bent dan zitte daar nadele aan maar weet DAT JE NOOIT DE ENIGE BENT! en dat het gewoon best wel raar is om te zeike over iets en het vervolgens zelf (terug) te doen!

Greetz,
AJ
*Kuchkucht* :P Nu gaan wij elkaar lopen jennen xD
btw die jongen die gevallen was die blijkt uiteindelijk niks te hebben (jammer dus)
Paul, niet jammer dus. Misschien doet hij iets wat niet hoort maar iemand pijn wensen, wat jij nu doet, is je verlagen tot hetzelfde niveau. En het was eigenlijk al overgegeaan in het Hoop, geloof en liefde? topic!
Zucht. Ik wens genoeg mensen pijn. En mensen die mij pesten kunnen van mij dood vallen. Als iemand me pest zou ik hetzelfde terug doen x 10. Dus niet zo pussy met je respect enzo, zij hebben ook geen respect voor jou. Als je altijd zo blijft doen dan kom je nooit ergens en wordt je je hele leven straks gepest. Maar ja, dan is God wel met je. Woei.
@phperik: 2000 posts ;)
@Alex-jan: Kap is met die stukjes hoofdletters, dat is irriterend =]
@rest:
Ik werd ook gepest, maar doe dit nu zelf niet.
Wel heb ik die pesters wel aangepakt.
PHPerik schreef op 16.03.2007 17:28
Zucht. Ik wens genoeg mensen pijn. En mensen die mij pesten kunnen van mij dood vallen. Als iemand me pest zou ik hetzelfde terug doen x 10. Dus niet zo pussy met je respect enzo, zij hebben ook geen respect voor jou. Als je altijd zo blijft doen dan kom je nooit ergens en wordt je je hele leven straks gepest. Maar ja, dan is God wel met je. Woei.

Toevallig vrienden met George W Bush?
@Erik

Ik kan het wel begrijpen van Paul en wat jij dus ook zegt, maar in principe ben je dan net zo zwak als de mensen die jou pesten, je pakt de betreffende persoon bij een zwakke plek ;-)

Reageren