Normalitair (ja dat is een zelfbedacht woordje van mij) zou het me niet zo boeien als msn uit valt (ik sta meestal toch op offline) maar ik had net afgesproken met een vriendin uit Den Haag. Dus nu is het wel ff balen :(
k woon hier in een gat (wieringermeer / kop van noord-holland)
maar nu ga k een een reclame nadoen =P
Als we hier minder gaan msnén dan gaan we hier minder computer waardoor we hier enzo.. enzo.. enzo..
dus het is gewoon goed
want er zijn veel mensen die omdat msn t niet doet niet computeren omdat ze alleen daarom op de comp zitten..
dus nu gaan ze weg en das dus beter voor het milieu
wat is microsoft toch ook weer goed voor ons milieu hea =P
(eerste pluspunt wat k heb gevonden van microsoft)
@ponzi
die reclame hoorde k net toevallig op tv van HIER en dan HIER en dan nog wat onzin en dan word ons milieu gered en bla bla bla
k zou zeggen
je moet zoveel mogelijk genieten van het leven..
wat maakt een paar 1000 jaar nou uit op een paar miljard jaar??
de wereld gaat ooit toch wel kapot =D
Ik hoop dat als je weer kan inloggen en iedereen in één keer inlogt de servers het begeven bij hun:D Met begeven bedoel ik grote mooie ronde witte rookpluimen:p:D
Nico, je hebt geluk dat ik niet langs je zit. Dan sloeg ik je persoonlijk duizend jaar naar het verleden terug.
Of het nu maar 1000 jaar uitmaakt op al die miljoenen jaren, daar draait het niet om. Het gaat er gewoon om dat we zuinig moeten omspringen en respect hebben voor de natuur/milieu !
Ik hoop dat als je weer kan inloggen en iedereen in één keer inlogt de servers het begeven bij hun:D Met begeven bedoel ik grote mooie ronde witte rookpluimen:p:D
GR. mebus
edit: Heeft echt een splaakgeblek...
Zoiets zou inderdaad wel leuk zijn...
MSN ligt hier ook plat btw.