Msn is down? of ligt het aan mij ik kan in het hele huis op niet 1 computer op msn?:O

Hebben jullie dit ooK?:s
Jan Koehoorn schreef op 16.03.2007 21:43
[quote='mebus schreef op 16.03.2007 21:40']Bij mij doet MSN het weer:p

[quote='Jan Koehoorn schreef op 16.03.2007 21:33']MSN ligt er hier ook uit (Alkmaar).

Heb jij MSN dan?:p[/quote]
Ja tuurlijk, waarom niet? Ik gebruik het vooral om filosofie-les te geven.[/quote]

Ehmmm oke:p Nooit geweten. Had altijd gedacht dat je geen MSN had. Na ja weet ik dat ook weer:D
hmm in mijn gat doet msn t nochsteeds niet en @ jan
@ AZ ALKMAAR
total Ownage
Jorik schreef op 16.03.2007 21:42
Wat een gedoe als MSN er even uitligt.
Houd eens in je achterhoofd dat de dienst van Microsoft GRATIS is, ze vragen er niets voor. Een groot deel zal waarschijnlijk wel betaald worden door ads etc, maar toch. Wees blij dat je de gratis mogelijkheid hebt om het te kunnen gebruiken!
Nu ligt het er even uit, so wat? Ga je toch even wat anders doen. Misschien zijn de servers gewoon overbelast, of zijn ze bezig met een upgrade zodat alles even beter werkt, of weet ik veel wat.

Het werkt hier trouwens in tijd al weer.

@manaus
Zó, jij bent tegen Windows cq. Microsoft zeg! Ik neem aan dat je Linux draait? Maar waarom gebruik je dan MSN? Dat is tenslotte van Microsoft? Je kunt dan toch veel beter een alternatief gebruiken, dat níet van Microsoft is? Of begrijp ik het nu niet helemaal, en zit je hier gewoon wat stoer te doen achter je Windows XP Home Edition pc'tje met Live Messenger! ?

Mij zit wel op Linux... Nu.
hmm
msn haat mij
hij doet mijn mail adres niet maar die van m'n broer wel
nico schreef op 16.03.2007 21:47
hmm
msn haat mij
hij doet mijn mail adres niet maar die van m'n broer wel

Gewoon even paar keer opnieuw doen. Had ik ook.
Now op sucken, msn werkt nu bij mij :)
hij doet het weer !!!
werkend eindleijk kan ik weer mensen gaan pestn en uitscheldn...:D

mene ik nie ej:P
Lotte schreef op 16.03.2007 20:58
Normalitair (ja dat is een zelfbedacht woordje van mij) zou het me niet zo boeien als msn uit valt (ik sta meestal toch op offline) maar ik had net afgesproken met een vriendin uit Den Haag. Dus nu is het wel ff balen :(

Weinig originaliteit, 'normaliter' is namelijk een bestaand woord, je verandert enkel een 'e' naar 'ai' :-)

Verder is het weer lachen met de Linux-pummels in dit topic. :-)
Rafael schreef op 17.03.2007 00:24

Weinig originaliteit, 'normaliter' is namelijk een bestaand woord, je verandert enkel een 'e' naar 'ai' :-)

Oh dat wist ik niet. Mijn vader zat altijd op mij te zeuren dat ik eens normaal nederlands moest praten :)

Reageren