Msn is down? of ligt het aan mij ik kan in het hele huis op niet 1 computer op msn?:O

Hebben jullie dit ooK?:s
Hopelijk staan die servers dan ook in de Nevada-woestijn :-) !
Ponzi schreef op 16.03.2007 21:28
Hopelijk staan die servers dan ook in de Nevada-woestijn :-) !

Ik heb hem toch liever ergens anders:D
MSN ligt er hier ook uit (Alkmaar).
Pffff al die mensen op die profielen website "facebox" gelijk in paniek en 1000 keer zeggen dat MSN het niet doet... Man wat een ramp zeg:p

Stelletje aanstellers:D

= MS hater:p
Bij mij doet MSN het weer:p

Jan Koehoorn schreef op 16.03.2007 21:33
MSN ligt er hier ook uit (Alkmaar).

Heb jij MSN dan?:p
en toen was HOTMAIL!!! alles draait terug
Hier ook :-) !
Wat een gedoe als MSN er even uitligt.
Houd eens in je achterhoofd dat de dienst van Microsoft GRATIS is, ze vragen er niets voor. Een groot deel zal waarschijnlijk wel betaald worden door ads etc, maar toch. Wees blij dat je de gratis mogelijkheid hebt om het te kunnen gebruiken!
Nu ligt het er even uit, so wat? Ga je toch even wat anders doen. Misschien zijn de servers gewoon overbelast, of zijn ze bezig met een upgrade zodat alles even beter werkt, of weet ik veel wat.

Het werkt hier trouwens in tijd al weer.

@manaus
Zó, jij bent tegen Windows cq. Microsoft zeg! Ik neem aan dat je Linux draait? Maar waarom gebruik je dan MSN? Dat is tenslotte van Microsoft? Je kunt dan toch veel beter een alternatief gebruiken, dat níet van Microsoft is? Of begrijp ik het nu niet helemaal, en zit je hier gewoon wat stoer te doen achter je Windows XP Home Edition pc'tje met Live Messenger! ?
/me is ook msn hater. (A)

Mara MSN doettut weer
mebus schreef op 16.03.2007 21:40
Bij mij doet MSN het weer:p

[quote='Jan Koehoorn schreef op 16.03.2007 21:33']MSN ligt er hier ook uit (Alkmaar).

Heb jij MSN dan?:p[/quote]
Ja tuurlijk, waarom niet? Ik gebruik het vooral om filosofie-les te geven.

Reageren