Dag iedereen,
Ik ben op zoek naar de beste software om een proffesioneel ogende site te maken. Wat gebruiken jullie (en wat gebruiken de groten der internet)
Ik kan nooit alleen met code een template maken, daarom dat ik op jullie sympathy reken.
Alvast bedankt.
@reinhout..
ik maak ook 90% in microsoft paint.. dit vind ik ook het fijnst werken.. geen poespas tools enzo gewoon de oldscool benodigdheden..
Paint is de shit haha
en voor het scripte gebruik ik kladblok(gewoon simpel) en dreamweaver (voor de kleurtjesopmaak)...
Dan wil ik jou designs wel eens zien, echt proffesionele designs kan je niet met Paint maken ( Heel misschien als je gaat pixelen -_- ). Maar dan kan je niet makkelijk aanpassingen doen omdat je geen gebruik kan maken van Layers.
ik had dat vroeger ook gekund (en wel eens gedaan..) ik had thuis van me vader z'n soort autocad achtig muismat :P met een muis met een pointer derop..
en dan legde je onder het folie gewoon een tekening en dan ga je overtrekken,,
en daarna kan je hem nog inkleuren..
ik denk dat hun ook zoiets gebruiken anders red je het nooit..
Ik denk zelfs dat het een soort touchscreen systeem is, gezien dat hij zo gemakkelijk en precies inkleurt met het pencil ofzo. Ik ken het verder niet, maar denk dat het zoiets is als een tableau die de tekening op je tableau laat zien, zodat je er mee verder kan werken.
Anders is dit zelfs met een tableau nauwelijks voor elkaar te krijgen.