Dag iedereen,
Ik ben op zoek naar de beste software om een proffesioneel ogende site te maken. Wat gebruiken jullie (en wat gebruiken de groten der internet)
Ik kan nooit alleen met code een template maken, daarom dat ik op jullie sympathy reken.
Alvast bedankt.
Dat kan in imageready, Save optimised as --> settings --> Other..

Daarna 3 of 4 keer op next, dan kun je kiezen tussen CSS en Tables..

Succes

[edit]
Dat kan ook bij PS CS2
[/edit]
ik ben nu corel paint shop pro aant downen maar fireworks is dat hetzelfde?

ja, die paint shop pro (trial) werkt niet onder ubuntu evenals de meeste andere progs. Kan iemand me de progs geven voor het maken van templates (photoshop achtig; moet kunnen slicen) en een editor voor html, css, php.
nu draait dat f*cking ubuntu dinges maar krijg ik er geen enkel goed prog voor

volhouden zeker?

/\
|
|
iemand???
ik heb wat gemsn't en iemand zei dat je gimp kan uitbreiden tot je bijna photoshop hebt; weet iemand hiervan?
Als weer een eind geleden dat ik hier nog iets poste;
maar iemand zei hier dat je met paint ook heerlijke dingen kunt maken als je maar inventief genoeg bent
en ja hoor, kijk eens wat ik vond op youtubu:
klikkerdeklik
@reinhout..
ik maak ook 90% in microsoft paint.. dit vind ik ook het fijnst werken.. geen poespas tools enzo gewoon de oldscool benodigdheden..

Paint is de shit haha

en voor het scripte gebruik ik kladblok(gewoon simpel) en dreamweaver (voor de kleurtjesopmaak)...
Ik werk toch liever met photoshop maar ik denk meer dat het ligt aan welk progje je het eerst gebruikt;
hetzelfde geldt voor OS'en: leer je met Linux werken als eerst pc, geen probleem maar begin je met xp en ga je dan naar een linux distro zoals ubuntu...
@reinhout
precies..

Reageren