Dag iedereen,
Ik ben op zoek naar de beste software om een proffesioneel ogende site te maken. Wat gebruiken jullie (en wat gebruiken de groten der internet)
Ik kan nooit alleen met code een template maken, daarom dat ik op jullie sympathy reken.
Alvast bedankt.
photoshop en kladblok =P
that's the way real man work =P
of eigenlijk zo af en toe ook wel php designer 2007 maar dat komt op t zelfde neer alleen makkelijker debuggen
Grafisch: Photoshop en je site opfleuren met CSS.
Scripten: Rapid PHP 2006.

(Vooral veel en leuke CSS ^^)
zoals nico al zij , kladblok :d , soms gebruik ik ook dreamweaver maar enkel in het geval ik met lange php scripts bezig ben . ik zouk momenteel photoshop ( trail version als het moet ) om een website voor iemand te maken . iemand een idee waar ik het kan downloaden ?

bedankt,
Joren: er bestaan genoeg Hac*s hoor. Niet fair voor de makers, maar gebruik het dan ook zo weinig mogelijk.

Ik had al een trial van dreamweaver maar kon er niet goed mee overweg. Wat vinden jullie van dreamweaver???
CSS leren, echt superingewikkeld is het niet. Combineer dat met iemand die handig is met Photoshop/Fireworks/Gimp(gratis)/etc en vul een .html met een paar divjes en je bent een heel eind.
gimp?=? ubuntu zeker, herken het een beetje. Photoshop haal ik er binnen een weekje wel eens af en een vriend van me kent al css en wat hij maakte zag er in elk geval niet zo prog uit (niet dat ik het beter kan/zou kunnen)
Kan je Fireworks eens beschrijven?
reinhout schreef op 16.03.2007 21:54
gimp?=? ubuntu zeker, herken het een beetje. Photoshop haal ik er binnen een weekje wel eens af en een vriend van me kent al css en wat hij maakte zag er in elk geval niet zo prog uit (niet dat ik het beter kan/zou kunnen)
Kan je Fireworks eens beschrijven?

GIMP is geen OS zoals Ubuntu dat is maar GIMP is net zoiets als Photoshop maar dan gratis..
Mebus, Ik bedoel dat gimp in ubuntu zit, ik herken het namelijk ergens van op mn andere pc (al heb ik het nog nooit gebruikt)

Reageren