Hey!

Voor mijn studie doe ik onderzoek naar het criminele verleden van mensen. Dus wie heeft er een crimineel verleden (mag ook wat kleins zijn, fietsendiefstal of zo, door rood licht lopen NIET bv.), wat betrof het als je dat wilt zeggen, ben je veroordeeld, zo ja, hoe hoog was de straf en hoe ging de periode daarna (nog meer criminaliteit gepleegd of rechte pad op gegaan)?

En dan heb ik het niet over dat spelletje Criminals :P

Vriendelijke groet,

Kasper
Hehe als ik dat vertel wordt ik alsnog genaaid ^^
Fiets gesloopt toen ik 9 was, 15 euro 'boete'
(moest deel van fiets terugbetalen) en een strafblad tot me 13e (maar nu zit ik me af te vragen of ze niet gewoon liepe te lulle) ;)

ook ontelbare boetes voor op het fietspad rije met me brommer...

zoals je ziet ben ik dus een echte crimineel :P:P
Beuk schreef op 29.10.2004 20:42
(moest deel van fiets terugbetalen) en een strafblad tot me 13e (maar nu zit ik me af te vragen of ze niet gewoon liepe te lulle) ;)

Wow respect man :p
veel snoep enzo gejat en deo :P
ik heb een keer knikkers gejat toen ik 9 was (ongeveer gemiddelde leeftijd hier :p) en ben toen betrapt.. moest toen alsnog de knikkers betalen die volgende dag.. :)
Kheb gister nog wat meegenomen ^^
Bas Kreleger schreef op 29.10.2004 22:36
ik heb een keer knikkers gejat toen ik 9 was (ongeveer gemiddelde leeftijd hier :p) en ben toen betrapt.. moest toen alsnog de knikkers betalen die volgende dag.. :)

Hehe je bent niet de enige, maar ik ben nooit betrapt ^_^
Beuk schreef op 29.10.2004 20:42

Hmm...strafblad kan je niet hebben gehad. Je bent pas strafrechtelijk vervolgbaar na je 12e. Eigenlijk had je zelfs die boete/schadevergoeding niet hoeven betalen, dat was iets voor je ouders ;)
Misschien kan je het alsnog terugvorderen bij je ouders?

Geen ernstigere dingen voor de rest?
Denken ze bij je studie dat mensen het in een publiek forum gaan vertellen wanneer ze een crimineel verleden hebben? :)
ik weet wel iets van me broer:

Juni 2004,
Me broer was voor het eerst in waddinxveen.
bij het broertje van zijn vriendin (hij was jarig)
Ze gingen nog effe een patatje kopen, toen dat neefie(15) ruzie kreeg met een gast van ongeveer 20 jaar. Mijn broer(17) zei dat ze door moesten lopen.
Toen ze op de terug weg van het patatje die gast weer tegen kwamen die weer te schelden. Mijn broer zag dat hij dat neefie wilde slaan en sprong ervoor en sloeg de gast een keer op zijn kaak.
Ze zijn doorgelopen en gingen nog effe ergens chillen.

die gast had een zware hersenschudding en had ambulance + Politie gebeld.

Die hebben om 9 uur s'avonds mijn broer opgepakt en hij moest tot 1 uur op het bureau zitten.

Die gast had gelijk aangifte gedaan en had gezegd dat hij een dag niet kon werken.

hierdoor moest hij 40 uur, later verlaagd naar 32 uur taakstraf doen...

In de herfst vakantie heeft hij dit gedaan en ik weet niet of hij verder deze maand nog iets gedaan heeft, maar ik hoop dat je hier wat aan heb

Reageren