Door
Winston Smith
op 29-10-2004 18:11
gewijzigd op 25-11-2005 08:09
93 views
Hey!
Voor mijn studie doe ik onderzoek naar het criminele verleden van mensen. Dus wie heeft er een crimineel verleden (mag ook wat kleins zijn, fietsendiefstal of zo, door rood licht lopen NIET bv.), wat betrof het als je dat wilt zeggen, ben je veroordeeld, zo ja, hoe hoog was de straf en hoe ging de periode daarna (nog meer criminaliteit gepleegd of rechte pad op gegaan)?
En dan heb ik het niet over dat spelletje Criminals :P
nou ja, ik vind het wat triest eigenlijk, en dit is niet echt crimineel zijn maar een bullebak :) en van 1 klap krijg je toch geen zware hersenschudding??
iemand van 17 slaat iemand van 20 een zware hersenschudding hahaha.
Volgens mij was alles AL mis met zijn hersens, wie belt nou zomaar een ambulance en politie ;p. En ze komen ook nog. Hebben ze niets anders te doen.
Na ja, wel eens "medeplichtig" geweest, en ook veroordeeld ja. Ik liep GVD gewoon voorbij. Na ja.
Justitie vond mijn WiFi hobby ook niet zo door de beugel kunnen. Tot nu toe nog geen veroordeling voor gehad, maar ik heb wel te horen gekregen dat ik het niet meer mocht doen. "Jawel meneer de agent!" Yeah right. Gewoon mac spoofen volgende keer.
?
Onbekende gebruiker
30-10-2004 14:10
geen hackers ofzo ;)
?
Onbekende gebruiker
30-10-2004 16:02
Ik hack altijd de sites van mijn vrienden :P.
Maar dat vinden ze leuk... Is dus niet echt crimineel.