Door
Winston Smith
op 29-10-2004 18:11
gewijzigd op 25-11-2005 08:09
90 views
Hey!
Voor mijn studie doe ik onderzoek naar het criminele verleden van mensen. Dus wie heeft er een crimineel verleden (mag ook wat kleins zijn, fietsendiefstal of zo, door rood licht lopen NIET bv.), wat betrof het als je dat wilt zeggen, ben je veroordeeld, zo ja, hoe hoog was de straf en hoe ging de periode daarna (nog meer criminaliteit gepleegd of rechte pad op gegaan)?
En dan heb ik het niet over dat spelletje Criminals :P
Denken ze bij je studie dat mensen het in een publiek forum gaan vertellen wanneer ze een crimineel verleden hebben? :)
Nou, we moeten eigenlijk onderzoek doen onder een groot aantal mensen. Maar omdat ik veel achter mijn computer zit is dit wel mooi meegenomen :)
Overigens blijft alles in mijn verslag anoniem uiteraard. Maar misschien moet je binnenkort wel even je bericht wijzigen. De politie zit ook op internet he :)
Ik heb er in ieder geval wel veel aan wat jullie zeggen. Tnx!
Wow, wees daar maar niet bang voor hoor de politie weet niet eens hoe ze hun pc moeten aanzetten.
Was vorige keer bij het politie bureau, nou moest vertellen waarom ik het leuk vond om tegen een agent klootzak te zeggen.
(ik zat op de fiets het was groen en hij reed door rood en toen zei ik klootzak, omdat hij me bijna aan reed)
Toen zei die agent, hmm mijn pc gaat niet aan,drukte die lul de hele tijd op het reset knopje.
Dus wees daar maar niet bang want ze kunnen volgens mij geen eens tekst copieƫren.
of ze gaan een foto maken van hun beeldscherm.
?
Onbekende gebruiker
31-10-2004 07:44
WOW LIJKT ME WEL OM TE LACHE DEED JIJ DAT DAN NIET? LOL
Hmm...de politie heeft mijn ouders eens opgebeld omdat mijn broertje enigzins racistisch getinte foto's op internet had staan.
Ze hebben toen een periode al ons in- en uitgaand verkeer in de gaten gehouden.
Ook is een vriend van me werkzaam bij microsoft amerika als hoofd beveiliging en omdat die een potentieel gevaar oplevert voor de nederlandse samenleving (hij woont wel in nederland), wordt hij in de gaten gehouden door de AIVD. Maar alles wat de AIVD op zijn computer afluistert, stuurt hij weer terug of zoiets :)
Heb zelf niet zoveel kaas gegeten van hacken en zo :)
Hmm...de politie heeft mijn ouders eens opgebeld omdat mijn broertje enigzins racistisch getinte foto's op internet had staan.
Ze hebben toen een periode al ons in- en uitgaand verkeer in de gaten gehouden.
Tof... Ik ken nochtans ook mensen die tekens uit WO II op hun site hebben, je weet wel welke, en toch wordt hier niks aan gedaan... Maarja, zijn er gewoon te veel om ze allemaal te pakken ;)
Nope, maar reken maar dat die site's bij de politie in het favorietenlijstje komt te staan!
Ze doen daar wel degelijk onderzoek naar, maar pas als er genoeg bewijsmateriaal is gaan ze ingrijpen.
Overigens, mooie zinsopbouw ("Ik ken nochtans ook mensen die tekens uit WO II op hun site hebben") van je Rafael :P