@Dizzy: PG is een database, zoals je zelf ook wel had kunnen lezen...
Hier vind je een zip-file die je op een Windows-bak kunt installeren. Voor andere downloads mag je zelf even browsen. De download is overigens 25MB, waar je die paar kb's vandaan haalt, is mij niet duidelijk.
@Dizzy: PG is een database, zoals je zelf ook wel had kunnen lezen...
Hier vind je een zip-file die je op een Windows-bak kunt installeren. Voor andere downloads mag je zelf even browsen. De download is overigens 25MB, waar je die paar kb's vandaan haalt, is mij niet duidelijk.
@Dizzy: click dan op 'latest' en selecteer het bestand dat je wilt downloaden. Wat is het probleem? De database, de source, documentatie, etc. het is er allemaal.
Het is als beginner makkelijker om een standaardt pakket te nemen. ( scheeld je hoop te configureren e.d. )
Ik heb nog niet het hele topic gelezen en weet dus nog niet of dit al gemeld was. Je kan even op het Profiel van Arjan Kapteijn kijken, hij heeft een goeie handleiding geschreven voor het draaien van je eigen webserver.
Ik ben met PHP in aanraking gekomen tijdens het spelen van een online RPG. Dit wilde ik toen der tijd ook altijd maken en daardoor ben ik dus PHP gaan leren.
Ik heb vrij een beginners boek gekocht over PHP5, ( sorry maar ik kan ff niet op de naam komen ).
Toch kom je er met een boek o.i.d. niet altijd, je moet ook echt de motivatie hebben om het te willen leren, het begin is het moeilijkste en het saaiste, daar moet je je toch overheen kunnen zetten.