Ik ben sinds kort met een website begonnen en daarbij kon ikzelf geen templatekeuze maken: oplossing mensen laten stemmen
nu kom ik een onverbetelijk execo uit tussen 2 templates en wil ik een parser maken. Een parser die mij aanstond vond ik hier
daar wordt gebruik gemaakt van .tpl (ik weet dat je dat met een of ander progje moet maken) en nu vraag ik me af of het eigenlijk wel gezond is om dat te gebruiken

o, ja de site: klikkerdeklik
Dan volg ik maar die zengarden tot in het detail; het zal mn misse woordenschat en mn eigen hersenwoordenboekje waarschijnlijk goed bijschaven

Wat ik nu geleerd heb: Is de html hetzelfde maar een verschillende Css dan gebruik je dezelfde template.. Nu ik eraan denk: div's zijn toch ook html?
nu ja, dat wordt wel duidelijk op die site hoop ik.
<div> is inderdaad html:
The <div> tag defines a division/section in a document.
Zie www.w3schools.com

template (engels) = mal (nederlands)

En dat kan dus van alles en nog wat zijn.
Nu ben ik bezig met photoshop te verkennen en vanavond ga ik dat ander progje downen
bedankt allemaal!
(voor die switch tussen de templates zal ik misschien wel later nog een topic openen)
Nu ben ik bezig met een header in photoshop cs3 Maar ik vind hier nergens iets om een glow aan tekst toe te voegen, Weet iemand van jullie hoe ik een glow-effect aan mn header hang?
Ken je CS2? Daar is het gewoon op de layer met bleding-options en dan glow...
hebbes; rechter muisklik op de layer, bedankt!
geïnteresseerd hoe ik het er voor de eerste keer vanafbreng?

Reageren