Hallo allemaal,

Sorry voor de nogal vreemde titel, maar ik wist er niet echt een beter te verzinnen. Het is namelijk een nogal 'raar' probleempje.

Sinds een dag of twee zijn er een aantal 'grapjassen' van bij mij op school mij een beetje aan het treiteren door mijn weblog na te maken / belachelijk te maken. Ze kopiƫren gehele berichten die ik plaats en veranderen her en der de inhoud zodat het fout lijkt, tot op het vunzige af. Ook vermelden ze expliciet mijn naam op verschillende pagina's, iets wat ik helemaal niet graag heb.

Nu heb ik hen al vriendelijk gevraagd ermee op te houden of op zijn minst mijn naam en de gelijkende berichten te verwijderen, maar daar willen ze geen gehoor aan geven.

Nu zit ik een beetje met een probleem dus en vraag ik mij af welke stappen ik zou kunnen ondernemen tegen hen?

Dank bij voorbaat,
Ponzi
met een whois lookup krijg ik dit:
Registrant:
Google Inc. (DOM-345045)
Please contact Whois Privacy and Spam Prevention by DomainTools.com 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View CA 94043 US

Domain Name: blogger.com

Registrar Name: Markmonitor.com
Registrar Whois: whois.markmonitor.com
Registrar Homepage: http://www.markmonitor.com

Administrative Contact:
DNS Admin (NIC-1467103) Google Inc.
1600 Amphitheatre Parkway Mountain View CA 94043 US
Whois Privacy and Spam Prevention by DomainTools.com +1.6502530000 Fax- +1.6506188571
Technical Contact, Zone Contact:
DNS Admin (NIC-1467103) Google Inc.
1600 Amphitheatre Parkway Mountain View CA 94043 US
Whois Privacy and Spam Prevention by DomainTools.com +1.6502530000 Fax- +1.6506188571

[edit]Hoe kun je flaggen?[/edit]
ik heb hem ook geflagd.

Er zit een knopje om te flaggen helemaal vanboven in die balk, moest zelf ook even zoeken ;)
Ponzi schreef op 07.04.2007 09:42
@ Pepijn: Belgiƫ = dynamische IP's, maar toch bedankt ;-) !

Bij Belgacom ADSL wel, bij Telenet al zeker niet ;-)

Iig, ook een vlaggetje gezet :)
Hier ook vlaggetje gezet.
Aha, dankje allemaal :-) . Ben benieuwd of het enig effect heeft. Straks ook nog eens vriendelijk vragen of ze het willen verwijderen, zoniet dan ga ik eventjes met hun ouders praten.

@ Rafael: daar heb je gelijk in, maar dat verandert ook om de 30 dagen zeker?

Reageren