Hallo allemaal,

Sorry voor de nogal vreemde titel, maar ik wist er niet echt een beter te verzinnen. Het is namelijk een nogal 'raar' probleempje.

Sinds een dag of twee zijn er een aantal 'grapjassen' van bij mij op school mij een beetje aan het treiteren door mijn weblog na te maken / belachelijk te maken. Ze kopiëren gehele berichten die ik plaats en veranderen her en der de inhoud zodat het fout lijkt, tot op het vunzige af. Ook vermelden ze expliciet mijn naam op verschillende pagina's, iets wat ik helemaal niet graag heb.

Nu heb ik hen al vriendelijk gevraagd ermee op te houden of op zijn minst mijn naam en de gelijkende berichten te verwijderen, maar daar willen ze geen gehoor aan geven.

Nu zit ik een beetje met een probleem dus en vraag ik mij af welke stappen ik zou kunnen ondernemen tegen hen?

Dank bij voorbaat,
Ponzi
Vlaggetje is gezet.
@ Elwin: ik heb met mijn Google-account eventjes aangemeld en het is inderdaad iets. Ben benieuwd of ze op mijn berichtje gaan reageren :-) ! Bedankt.
Ponzi schreef op 07.04.2007 11:19
@ Rafael: daar heb je gelijk in, maar dat verandert ook om de 30 dagen zeker?

Nee :-) Kan maanden / jaren hetzelfde IP blijven...
ik heb ook maar een vlagje geplaatst
maar kan je niet naar een hacker forum gaan en daar iemand zoeken die wel eventjes hun content kan doen 'verdwijnen' (sry als dit een stom idee is)
Is het niet gewoon beter om te negeren. Ik vind het nogal zielig van hun.
Misschien een beetje dom maar:
Er zit toch een copyright op jou tekst?
En anders stuur je toch een mailtje naar de hoster van hun site?
Wat is jou site en die van hun?
Uhm... Peter... discussie lezen?

Elwin
@ Reinhout: daar houd ik me niet mee bezig ;-) .

@ Pepijn: is inderdaad zielig, maar het stoort me toch wel. Heb liever dat het er niet meer is ;-) .

@ Peter: Nja, ik weet het wel, maar daar vind je gemakkelijk iets op he als het lichtjes is gewijzigd. Heb daarstraks ook een mailtje gestuurd naar Blogger ;-) . Mijn site: www.thomasponet.be en hun http://nietthomasponet.blogspot.com/.
Ik heb hem ook geflagd. Dit is nou zó kinderachtig. Ze zouden hun het internet af moeten pakken. Maarja, succes ermee verder.
Ik heb dan een ander idee: werkt die mail niet, moet je ze gewoon negeren.
Bij mij is een vriend me ook eens op die manier gaan plagen (het was maar voor de grap) en toen heb ik zn pass gezocht en gevonden! Heb ik er duizenden reclame's op gezet en 100 alerts laten openen, was zn site verwijdert door de host!

Reageren